středa 2. ledna 2008

Práce Fůra 2008

Tak já vám teda PF nepřeju, páč je nanejvýš jasné, že fůru práce si přejí jen lidi, co si nepřejí nic dobrého... A hromada práce není nic hezkého a nic k přání. Že jo?

Vloni [páni, to to letí] jsem se krotil s rozesíláním SMS k vánočním a silvestrovským oslavám a slavicím. Nikoliv však proto, že by mi bylo líto vyhodit 43 haléřů nebo 1 korunu a pár drobných haléřů za své přátele, ale odepisovat všem, kteří mi napsali, by bylo nad mé časové dispozice a navíc, když se rozesílají ony hromadné zprávy, nemá to s osobním přáním mnoho společného. Přeci jenom jsem několik osobních zpráv, do kterých jsem se pokusil dát aspoň něco bližšího, poslal. Dalo to práci být originální. Takže jsem se rozhodl, že do příštího konce roku se naučím být zručnější a vyrobím si svá přání k Novému roku. Líbí se mi, když jsou to přání, která si nehrají na nic tuctového a mají v sobě něco nového, vtipného a hezkého. Něco, co zahřeje. Třeba dnes, i když trochu opožděně, jsem dostat PFeferonku :)
A stejně, jako vloni, tak i letos mne čeká fůra práce. Jen je otázkou, zda-li mi ta práce bude k užitku ... alespoň k tomu materiálnímu. Dnes dopoledne jsem najednou pocítil hrozný pocit zbytečnosti, nezaměstnatelnosti a marnosti. Ten pocit vyplynul nejspíš z toho mladého pána v obleku mluvícího do telefonu celkem dobře anglicky. Úspěšní obchodníci stejně jako krásní modelové jsou základem pro traumata a deprese nás, neúspěšných a škaredých. Měli by to zakázat! :) Ale do té doby se pokusím všem takovým lidem vyhýbat ... protože přeci jenom fakt, že se stýkáte s krásnými a úspěšnými z vás krásné a úspěšné neudělá. Ale je to škoda! Možná je lepší být osobitým ... ale není potřeba si na tom rozbít pusu.

Žádné komentáře: