čtvrtek 3. ledna 2008

Kauf-manie

Žijeme ve světě konzumu! Vivat povánočním slevám! Naštěstí mi zůstalo na účtě pár korun, které jsem šetřil na ... dárky pro sebe, když jsem od rodiny nedostal nic. Posledních pár let musím hrozně moc zlobit ...

A tak jsem jako správný konzument využil slev, které hlásají procentové rozmezí 30 - 70, a šel nakoupit něco extra zlevněného a praktického. A tak se můj šatník nyní může pochlubit poměrně slušivými jogg. kalhotami za 400,- Kč. Ještě mám v plánu zaútočit na Hervis sport a koupit si zimní bundu, protože je ZIMA! A když mají ty 50% slevy, tak bych do toho měl jít! Do domácnosti jsem si zakoupil hned troje páry papučí, aby, až ke mě někdy dojde návštěva, se mohli pohodlně zout a nenanosili by mi do kvartýru bordel :) A kromě toho jsem nakoupil krásné a vcelku levné magnetky z nerezu. Když už mám nevzhlednou kuchyňskou linku, tak to nějak zkusím napravit.
A když už mám doma ty papuče, tak se klidně stavte na čaj - mám velký výběr a mám i med a třeba i nějaká sušenka se najde. Jen si vezměte nějaký festovní zimní kabát, páč je u mne trochu zima:)

4 komentáře:

@fialajakub řekl(a)...

juchuuu :-) ja si dam cerny :-) a s medickem em em em :-) a na ty vanocni se budu muset asi take zajit mrknout out out :-) pac to zni vazne slibne ne :-)
to ja si koupil jako vanocne povanocni darek jen perinku pro sve bile zlaticko :-) takze jestli jste meli dojem, ze jsem normalni do ted, nadale uz na to zapomente :-) MaXimalni ProooFa :-)

Anonymní řekl(a)...

TAk jo:) tak ja přijdu:) ale až se uzdravím, teď by si mě asi moc rád neviděl a já k tobě asi ani nedošla:)) ale čajík a papučky, to já můžu:)

Wyder řekl(a)...

Ty tam nemas ani ten elktrickej primotop ? Bez toho bych se na koleji neobesel, a to tam topime standartne na 25°C ... :-)).

Udrzujeme trenyrkovou teplotu :D:D:D.

Anonymní řekl(a)...

Budes s temi kalhotami i jogg.ovat?