pondělí 7. ledna 2008

Ano, třídím odpad

...a nikoliv proto, jak například uvádí herec Městského divadla, Zdeněk Junák, že se u toho pěkně projde [beztak to má určitě u baráku], nebo třeba náš hejtman Standa Juránek, který zase říká, že jich je doma 6 a třídí o sto6 [to je nefér, podvádí, páč na to není sám jako já], ale činím tak proto, že mi to najednou připadlo jako skvělá věc, doma jsme nic takového nedělali, a navíc, díky tomuto faktu chodím s odpadky mnohem méně. Je to děsně praktický. Vážně!

K tomu ke všemu mám ty popelnice na sklo, papír a PET láhve kousek od baráku, tudíž kde je problém? Jen asi v tom, že třeba papírovou popelnici [ona není vyrobena z papíru, jen je na papír:), proto jí říkám papírová] vyvážejí hrozně málo a tak je permanentně plná. Takže, kdyby se mne zeptalo Brno, jestli třídím, hrdě bych odvětil, že ano.
Mám tedy doma dvě igelitky a jeden odpadkový koš, do kterého házím vše, co nejde třídit. Třeba včera jsem koupil v Bille loupací párky, že si je udělám s fazolemi. Jenže až při bližším ohledání jsem zjistil, že se jedná o loupací párky, u kterých nemám jasno, zda se loupou před vařením nebo po a navíc hrozně chemicky smrdí. A tak jsem na to šel formou pokus - omyl. Jeden párek jsem oloupal, druhý neoloupal a třetí napůl. Ani tenhle pokus mi nepomohl, neboť oloupaný párek získal ve vařící vodě barvu larvy mola, neoloupaný párek zase nešel oloupat, protože to, co by se za běžných okolností mělo jmenovat maso [a ruku na srdce, tohle vidělo maso leda tak z Pendolína, které zrovna nemělo poruchu a nikde nestavělo], nešlo od obalu oddělit. A třetí, poloviční oloupaný párek už nenašel pochopení pro mé nervy a tak šlo všechno do koše netříděného. A s tím i moje večeře a 42,- Kč. Takže pro příště ... jenom Striptérky s obalem popsaným lascivním sloganem: "Svlékni mě!" Mám v tom jasno. A že už jsem se jich nasvlékal ... ehm ... těch párků, samozřejmě.

12 komentářů:

@fialajakub řekl(a)...

za ta leta uz zacinam mit pocit, ze si to bud vymyslis n. ze opravdu jsi sam sebou kazdou vterinu sveho zivota :-) co obdivovat vice?

Anonymní řekl(a)...

Taky třídíme, heč. :-)

Anonymní řekl(a)...

Já třídila .. hlavně sklo. Do té doby, než jsem na vlastní vočí viděla, jak tu skleněnou popelnici (ne ze skla, na sklo), vyhodili popeláři do normálního vodpadního auta. Fuj, hnus. A škandál a šlendryán.

depony řekl(a)...

Maxíku ... já a vymýšlet si? :) nee... a nebo jenom trošičku, aby to bylo stravitelnější :) ale jestli si to zaslouží obdiv, to nevím. To nechám na Tvém posouzení:)

Teke ... tak se moc nevytahuj :)) ... i když by Ti to neuškodilo:))))

Sofa - Blanche ... no tak to je humus, souhlasím. ale snad to bylo jen nedopatřením. zkusím tomu ještě chvilku věřit. A posílám pusu:)

Anonymní řekl(a)...

à Sofa - ono "obycejne" odpadni auto sesypavalo onoho dne i smesny odpad, nebo jelo separovanou rundu?

Anonymní řekl(a)...

Kdybys jedl ovesnou kaši, tak se Ti příhoda s párky nestane! Nebo si dej poctivou klobásu či debrecínku!

Anonymní řekl(a)...

Tady Kostelec u Jihlavy: halóó, pane inspektore, my jsme ta firma s reklamou na párky (znáte to přece, jak ten pán papá uzenku v tmavém obleku, máme to na každém autě vyobrazeno). Takže Vás zveme na návštěvu, protože u nás si za 42koruny koupíte kvalitu a smlsnete si! Hezkou zimu a brzké jaro z Kostelce, pane inspektore a věřte našim výrobkům! Joža Řezník, ředitel závodu

depony řekl(a)...

Ovesnou kaši já nerad ... díky za nabídku :) a radu. A co s klobásou nebo debrecínkou? Tam je tlustý :)

Ad Joža Řezník: díky za pozvání, jak budu mít cestu kolem, stavím se ... rozhodně to vypadá lákavě:)

eM řekl(a)...

V debrecínce je tlusté?????????

Anonymní řekl(a)...

ten okraj je pofidérní, co si pamatuju :)

eM řekl(a)...

Potřeboval bys proplesknout!
[bez legrace]

depony řekl(a)...

kvůli tomu, že nejím debrecínku? furt lepší nejíst vůbec než se v tom nimrat.
nevidím důvod proplesknutí...