čtvrtek 7. června 2007

A zase ten strejda

Můžete mi vysvětlit, kde Stvořitel udělal chybu, když mému strýci nedopřál ani špetku zdravého úsudku? Je možné, že šlo o nějaké zúročení předchozích karmických přečinů, ale nejsem si tím jistý. Každopádně, abych vysvětlil, oč jde ...

Strýc se rozhodl opět navštívit Brno, nikoliv pracovně, ale rekreačně. Jenže nepřijel sám. Doprovod mu dělají jeho družka a její vnučka Ájenka [v občanském kalendáři slaví svátek na Alenu]. Chtějí jí ukázat Brno. A nenapadlo je nic lepšího než se vměstnat k nám. Až do soboty!!! Byt 2+1 nyní má charakter studentského bytu, kde se na relativně malé ploše vyskytuje příliš mnoho lidí - rovných 6 + malý bonus v podobě psa. Už teď z toho mám stres, ze stresu mám opar [zatím není vidět] a přemýšlím, kde narychlo sehnat azyl. Uvažoval jsem i o Armádě spásy! Případné dobré a věcné nápady přivítám.
A protože je strýc venkovským balíkem a samorostem v jedné osobě, dovezl nám několik plat vajec [domácí], jistě nějakou zavařenou zeleninu, kterou nikdo u nás doma nejí a tipuji, že u nich doma taky ne. A pak hromadu zážitků, historek a fotoalb, která nikomu nic neříkají a spíš nudí.
Tož to doufám přežijeme ve zdraví. Já jsem naštěstí dlouho v práci ... ale spát s bratrem na jedné posteli ... to bude zážitek...

Žádné komentáře: