středa 6. června 2007

Případ děravých triček asi objasněn

Jak jste mohli několikrát zaznamenat, stěžoval jsem si na nepochopitelnou situaci, kdy všechny moje trička ztrácí na kvalitě díky objevování se malých přibývajících dírek, postupně se zvětšujících. Hledal jsem možnosti, souvislosti, rozvíjel velkolepé teorie o možném spiknutí proti mému šatníku. Marné bylo mé snažení. Viníka jsem nebyl schopen objevit. Až do dnes...

Klasická scénka, kterou už nejspíš znáte. Teplé horké počasí [nepředvídatelně] a já doma řeším, co si obleču na sebe. Ejhle, jediné čisté tričko, pracovně korektní, je černé barvy a slibuje kromě zahalení mé horní fyziologické části i příjemné vaření, pečení a případně i smažení na slunci. Po práci jsem tedy zvolil jinou variantu - návštěva C&A a nákup světlého trička. Vše proběhlo dle plánu a já jsem za 200,- Kč pořídil slušivý model límečkového trikotu šedivé barvy. Celé odpoledne jsem v tom tričku chodil, běhal, nakupoval, připravoval raut ... a pak jsem došel domů a před barákem se mi shodou okolností vybavil ten můj "případ děravých triček" a já se jen tak ležérně podíval na své nové tričko a ... ku*va ... koukají na mě dvě malé dírky. Zlost graduje. Nasrání předběhlo několikanásobně jisté preference. A já začal pátrat, cože by to mohlo být. Našel jsem zip u svých super riflích [bohužel jsou to jedny ze dvou jediných riflí, které mám] a ten má na sobě takové dva malé "ostny", které nejspíš [nechápu ale jak] způsobily vadu, kterou si neumím opravit, protože nemám jehlu ni nit. K Vánocům si tedy budu přát nejspíš šicí výbavu, abych se o sebe uměl lépe postarat. A nejspíš někoho poprosím, aby mi vypáral ten zip a všil tam jiný, který mi nebude ničit má, za těžce vydělané peníze, nakoupená trička. A BASTA!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hej to presne poznam :P Mne tie dierky ale nerobili rifle, ale mal som kluce pripnute na jednom z tych ramienok kde sa dava opasok, tak tie kluce mi trhali triko....Horror :P