čtvrtek 24. května 2007

Jack Sparrow a kolektiv

Středeční den byl plný rozporuplných emocí. Člověk se o sobě může dozvědět hromadu věcí, které by sám těžko odhadl nebo připustil. A tak se mi stalo, že mi bylo sděleno několik lichotivých informací, ke kterým stále nevím, jak se postavit. Osobně zápolím se sebou samotným, jestli takové věci přijmout a nebo je odmítat [v tom já jsem odborník, ale oni to pak někteří považují za mou rozmařilost, jak si "vynucovat" další lichotky - ujišťuji vás, že tomu tak není]. Postavil jsem se k tomu jako muž - jsem na rozpacích :)
Odpoledne jsem měl trávit s Jitkou. Celkem jsem se těšil na její společnost, a proto naše setkání opět nevyšlo. Nenapsala sms, nezavolala, telefon nebrala, když jsem volal. A tak jsem ji, už asi po sté, poslal do háje. Náhradní program v setkání s kamarádem bohužel taky nevyšel a je pro mě těžké sehnat si "časovou výplň", tak jsem zůstal v práci až do půl dvanácté [tedy o dvě a půl hodiny dýl]. A potom ... konečně mnou celkem nadšeně očekávaný třetí díl Pirátů z Karibiku. Půlnoční premiéra začala s drobným zpožděním, přesto to byl večer, který stál za to. Napětí, akce, humor a ta láááska nebeská. Téměř tří hodinová projekce zajistila přeplněný rozjezd na třetí hodinu ranní.
Ráno bylo časnější než obvykle, noc kratší, přesto jsem relativně brzo vstal, provedl základy hygieny, které jsem se naučil v mateřské školce a rozhodl se, že budu pro dnešní den, tedy pro čtvrtek, marnivým. Nákup obuvi jsem odkládal na neurčito a ono neurčito přišlo. V C&A mě zaujala jejich nabídka za cenu relativně příznivou a tak jsem tam nechal 1200,- Kč. Odešel jsem s dvěma páry bot [Jedinými problémy byly odchod ze zmiňovaného obchodu a nedostatek peněz na nákup všeho, co se mi líbilo. Dobrovolně bych odešel asi s pěti páry bot.]. Mé staré škrpále šly okamžitě do koše. Mám v plánu utratit ještě nějakou tu korunu za tričko, rifle, spodní prádlo, ponožky a jednu moc hezkou bundu [obávám se, že výplata mi nevystačí]. Ale dosti o nakupování. Měl bych si držet pověst nakupováním nepoznamenaného jedince. Má to občas své výhody :) [i když to není tak úplně pravda :)]

Žádné komentáře: