pátek 31. října 2008

Výpovědí počínaje ...

K dnešnímu dni podána moje úplně první výpověď. Původně jsem se domníval, že je k tomu nutný nějaký formulář. Bylo mi sděleno, že stačí napsat něco na papír. Přesto jsem formulaci mé žádosti na rozvázání pracovního poměru přenechal formuláři, který jsem dohledal na googlu. A potom to už bylo otázkou 20 minut.
Je to zajímavý pocit. Na jednu stranu mě to mrzí, ale bylo to asi třeba. Pokud něco nefunguje a nehodlá to fungovat a já nemám možnost to nějak ovlivnit, tak raději prchnout.


Dnešním dnem navíc začala i Mezipatra. Takže mám za sebou i první filmovou projekci, která zvedla mé mínění o festivalu, na jehož produkci a vypomáhání jsem se také kdysi podílel. Už je to ale dlouho:) Lidí mají dostatek, tudíž se mohu věnovat pouze aktivnímu sledování projekcí. Francouzský snímek Písně o lásce byl pro mne velmi příjemným filmovým potěšením. Francouzština mému sluchu lahodí, jak to lesní jahodí. Muzikálové pojetí bylo vhodné a jednotlivé songy citlivé, mírně plačtivé a melancholické. A představitel vedlejší role Erwann [Grégoire Leprince-Ringuet] byl prostě sladký :) i když v podstatě celý příběh chodil ve stejné bundě a měl stejně rozcuchané vlasy:) viz foto výše.
Drobné detaily, které se dají prominout a odpustit. Soundtrack už mám doma a moc hezky se u něj vzpomíná na jednotlivé pasáže filmu.
A poslední písnička i s klipem pro chtivé čtenáře:)



Dostala mě ta poslední věta ... Love me less, but love me a long time!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hmm ...
Víš, že já jsem třeba taky nikdy výpověď jako takovou nedal (a ani nedostal)?
Buď jsem končil neprodloužením smlouvy, nebo jsme si sedli a výpověď s tím kterým šéfem sepsali společně, tedy dohodou.
Gratuluji :o)

depony řekl(a)...

Já mám tak výpověď dohodou ... páč z původního humbuku ohledně jedné záležitosti, ze které jsem byl nařčen se nestalo nic, ale mě to už přestalo bavit.
takže to máme tak nějak podobně:)

@fialajakub řekl(a)...

Nemam predstavu, jaky byl ten film, ale ta posledni scena je nuf nuf romanticka :-).

@fialajakub řekl(a)...

Tedy uprimne, svuj prvni prispevek jsem myslel i malinko posmesne, proto bych se za nej ted rad omluvil. Ta scena je uzasna, po druhem shlednuti jsem si ji stahnul a od te doby jsem to uz prestal pocitat.
Ach jen mit na neco takoveho chvili casu :-).

depony řekl(a)...

Máš štěstí, Kubulíne:)