čtvrtek 4. září 2008

Předpremiérový zážitek

Dle trailerů se moje mysl navnadila na tento druh komiksového fantasy asi na 200%. Propagace tohoto snímku zapůsobila nejen na mě. Těšilo se hodně lidí. A těšili se hodně. Možná až moc.
Rozhodně si nedovolím tvrdit, že se mi film nelíbil. To ani v nejmenším. Jen ty všechny zprávy a informace kolem dávaly znát, že to bude něco extra. A ono to bylo extra. Jen to nebylo nedosáhlo toho extra s velkým "E". Navíc, filmový nástup po Temném rytíři byl bohužel pro Hellboye poněkud fiaskální.
Přesto v mých plánech do budoucna je zajít do knihkupectví a nějaký komiks s Hellboyem si zakoupit.
Okouzlující monstra [poněkud nestandardní spojení], hláškující "Rudej", líbezná Liz či romanticky Abe. To vše působilo lahodně pro mé nadšení pro tento žánr. Asi nejlepší byla postava Anděla smrti, protože musíte uznat, že měla grády... Už, aby byl třetí díl :)

Ale potřeboval by manikúru:)


Společnost mi nakonec dělal jeden [ne]známý kluk z chatu. Ten večer jsme se viděli poprvé. Dojel na předpremiéru až z Ostravy. Původně bylo domluveno, že dojede, já ho vyzvednu, půjdeme do kina a pak buď odjede nočním spojem nebo přespí. Ten den mi přišla zpráva na internetu, že nedojede. Sháněl jsem náhradu, ale nikdo se k tomu neměl. Tak jsem šel sám. V předsálí se ke mě znal nějaký cizí kluk s tím, že vypadal jako po fetu. Nakonec se ukázalo, že to byl on. Jmenoval se Honza. To je jediné, co o něm vím. Po filmu jsme vyšli ven a z něho vypadlo, jestli mi nebude vadit, když u mě nebude spát, že si domluvil spaní jinde. Samozřejmě mi to nevadilo, ale čekal jsem, že někam zajdem třeba ještě sednout. K tomu se neměl, tak jsme se rozešli každý jiným směrem. Škoda.
Každopádně, aspoň ten lístek nepropadl, když už mi ho nikdo neproplatil :)

Žádné komentáře: