sobota 9. srpna 2008

Callboy na plný úvazek

Dělat na zákaznické lince je náročné především po psychické stránce. Jasně, moc se nenadřete, maximálně si doběhnete k tiskárně pro fakturu a jediné, co se vám může přihodit, je namožený sval v ruce při tom věčném klikání myší.
Ale k mému překvapení se dostanu k takovým hovorům a dotazům, kdy naprosto ztrácím kontrolu a pevnou půdu pod nohami ohledně informovanosti.

A tak jsem již řešil přítomnost obřích sršňů v "našem" rozvaděči, které zákaznice nahlásila s tím, že si s tím "my" máme něco udělat. Sršňové mezitím stále radostně obývají rozvaděč a nejspíš ani netuší, že se kolem nich již třetí den motají otazníky ohledně jejich odstranění.
Záležitosti ohledně vysvětlování toho, co je to elektroměr a HDO patří taky na denní pořádek. A co je nejhorší, tak vysvětlování, jaký je rozdíl mezi trvalým příkazem a inkasem a mezi inkasem a SIPem.

V hlavě musíte mít tolik informací, že to není ani hezký. A pokud to v hlavě nemáte, musíte mít v hlavě informaci o tom, kde informace o problému najdete.
Teoreticky to umím všechno, ale kdybych si chtěl zřídit nové odběrné místo, tedy postavit novostavbu, skončil bych u první žádosti :)

Protože teoreticky je to všechno přeci tak jednoduché:)

1 komentář:

cherubíně řekl(a)...

Bud rad ze delas jen na call centru, nekteri zoufalci se dali na drahu linky 1188 a tam se clovek dozvi veci....:)