středa 2. července 2008

Novinky ze světa

Nevzal jsem si příklad z Espoo a svůj Vodafone mám stále. Považuji to za výhodnou službu, nízké ceny a mé náklady na mobilní útratu díky mému "Osrálkovi" dosahují po součtu s "Tý debilkem" maximálně 320,- Kč měsíčně.
V sobotu jsem zkusil adrenalinový zážitek z Queer Pride, kde jsem se prvně neměl vůbec vyskytnout, nakonec jsem se nachomítnul a v konečném důsledku jsem tam zůstal a podpořil, co podpořit šlo a nebylo to zcela proti mému přesvědčení. Byla to zajímavá zkušenost. Problém byl v tom, že jsem nevěděl, jestli jsou víc omezení nacionalisté nebo katolíci, kteří se tam objevili v čele s nekatolíkem, přesto křesťanem, známým odpůrcem potratů, "páterem" Halíkem. Atmosféra byla hustá, naštěstí ji nikdo nekrájel, došlo k jednomu velmi nepříjemnému incidentu, z něhož potom čišel nad přítomnými poměrně sílný odér strachu a nejistoty. Moc hezky se k problematice davu (kupodivu zde byl problémem ten "menší" odporující dav) vyjádřil Karel Čapek: "Děsím se davu. Je nejkrutější a nejhloupější ze všech přírodních živlů." Nakonec jsme to přežili, prošli se kolem Alfa pasáže a pak se to rozpustilo a byl "klid". Večer se "pařilo" na Flédě a to doslova. Myslím, že i sauna by se mohla stydět a blednout závistí nad teplotou, která v klubu byla kvůli absenci klimatizace.
A od úterý jsem konečně pod novým zaměstnavatelem. Mám před sebou poměrně pěkné výhody, bonusy, možnosti. Tudíž jsem spokojený.
Aspoň prozatím ... :) A snažím se naplňovat svou funkci kamaráda, tudíž každý den se snažím být někde s někým. Doháním, co se dá:)

1 komentář:

depony řekl(a)...

Ronny, tak to hlavně nikde neříkej :) to o té mediální "hvězdě" :))) lidi jsou dneska hrozně nepřející :))