úterý 17. června 2008

Doba převlékání

Přichází léto.
Sluníčko pálí, kytky a stromy smrdí, ptáci řvou od velmi časných ranních hodin. Lidé převlékají už poměrně dlouho oblečení za krátké, letní hadříky, které zakryjí minimum těla, čímž poskytují víc prostoru pro větrání a taky pro opálení.
A já se konečně rozhodl, že je potřeba provést převlečení povlečení postele. Hledal jsem vhodný vzor a našel jsem ho. Tak nějak odpovídá mému charakteru. Uznejte sami :)

Hier schläft ein kleiner Teufel! :)

A hned se mi spí líp :)

PS: Navíc, jak se říká, všechno je jednou poprvé. A já si tedy poprvé koupil sám povlečení. Teď ještě nějaké další záležitosti, jako je nová postel, novou peřinu a polštář a bude se mi spát dokonale:)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Povlečení je dost dobrý, jen na tý fotce vypadá nějak leskle... neříkej, že je saténové...

@fialajakub řekl(a)...

To teda koukam nestacim se divit :-).

depony řekl(a)...

satén to není :) ale je to příjemná látka ... satén přijde na řadu v červenci po výplatě:))

Maxíku, čemu se divíš?:)