úterý 3. června 2008

Co se mi líbilo na AnimeFestu 2008?

Letos se na AnimeFestu promítalo a představilo celkem dost zajímavých snímků, které hromada lidí na jiném kontinentě než v Asii, respektive v Japonsku, nepochopí, nechápe a chápat nebude.
Ukázky ze seriálů, nějaký ten filmeček, přednášky, soutěž v cosplay (přehlídka kostýmů z jednotlivých animé filmů či seriálů - když dojdete oblečený jako nějaký váš anime-hrdina) a taky soutěž v AMV (Anime Music Video). A letos to vyhrálo dle mého skutečně pěkné "áemvéčko". Posuďte sami :)



A ze seriálů mě asi nejvíc okouzlil a pobavil Moyashimon - Příběhy z hnojárny. Nikdy jsem na hnojárně (Zemědělská univerzita:)) nebyl, navíc mě nebavila ani chemie, ani biologie, přesto jsem se u toho zasmál i poučil:) Je to seriál o klukovi, který se dostane na japonskou hnojárnu a má velmi zvláštní dar, už od malička vidí všelijaké bakterie a dokáže s nimi i mluvit. On to považuje za prokletí, jeho profesor za dar, který by bylo dobré využít.

Navíc nevidí bakterie jako nějaké mikroby a tyčinky, ale jako zvláštní postavičky, které diváka spíš pobaví než odpudí. Navíc jsou hrozně vysmátý a ukecaný:)) A vypadají nějak takhle ... :)

A úvodní znělka vypadá následovně ...



A pak mi řekněte, jestli ti Japonci vážně nejsou úplně praštění :))

3 komentáře:

@fialajakub řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
@fialajakub řekl(a)...

Ahhh! Kde jsem byl? Co jsem delal? Proc jsem tam nesel.. mam pocit, ze se mi zacina libit anime! Mazec! Skvely prispevek na blog, depiku :-).
Max

depony řekl(a)...

Hoj:) Noo ... to já nevím, kde jsi byl :) každopádně, když už dojedeš, tak se na nějaký anime mrknem, ne?:)))
Čus :)