neděle 27. ledna 2008

Se stručností nejdál dojdeš

Strádám! Tedy spíš postrádám něco, čemu se říká volný čas. Všichni máme stejné množství času, ale někteří jej promrhají a jiní zase neví, co by dřív. Díky tomu se dostávám do stresu a časové tísně. Doslova mi hoří koudel u pr... zadnice.

Víkend bez Jiříka vyplnila moje kamarádka Kačenka. Dojela z Prahy pokochat se krásou Brna, zavzpomínat na zlaté časy a podívat se, jak vlastně bydlím. Její přítomnost mi zpříjemnila čas, kdy jsem měl být sám. Navíc mi pomohla se víc zabydlet, paradoxně. Položili jsme spolu poslední část koberce v mém bytě, trochu to tam přestavěli, v sobotu večer zašli do divadla na druhou část Běsů, protože na ně píšu recenzi [oživit si dojmy], následovala návštěva Kauflandu, kde jsme nakoupili nějaké suroviny na nedělní oběd a pak hajdy domů. Večery jsme trávili u filmů. Myslím, že jsem si odpočinul ... příjemně. Jenomže tím se mi akorát nahromadily povinnosti a starosti, které jsem prostě "vynechal". A tak vím, že teď, v době před nástupem do call centra, mám "dost" času na to dohnat své studijní povinnosti. Ale kolik času budu moct věnovat sobě nebo Jiříkovi? To netuším ...

PS: Koupil jsem si knížku o Tobiáši Lollnesovi ... :) a od teď se budu jinak dívat na stromy ... :)

Žádné komentáře: