sobota 21. července 2007

Dneska mi bylo smutno. Pravda, že nějakých těch pár dní jsem se cítil dobře, v pohodě, ve společnosti přátel. Leč dnes nevyšlo nic z plánovaných i neplánovaných setkání. Několik rozeslaných sms, na něž jsem se odpovědi ani nedočkal, courání po městě s nadějí, že třeba někoho potkám ... a nepotkal. Má apelace na něčí společnost skončila kdesi v odpadkovém koši. Na cestě domů jsem potkal osobu, o níž již delší dobu pochybuji, zda-li v dnešním světě má obdoby. A má! Bohužel to byla jediná osoba, kterou znám, s níž jsem měl tu možnost se dnes potkat. A na to, jak je "depony" známá "celebrita", jak tvrdí někteří, je dnešní skóre natolik mizerné, že je mi skoro až do pláče.

Patrick Wilson

V návalu reality jsem si uvědomil, že můj finanční stav je natolik vážný, že pokud neseženu co nejdřív brigádu, kde mi budou platit každý den odpracovanou dobu, nejspíš umřu hlady, žízní [ale to asi ne, ještě máme vodovod] a s pocitem naprostého odloučení. Ale budu mít svou vlastní "hrobku", kde budu moct umřít. A dost těchto řečí a raději spát, protože jak řekl Chuck Noland [Tom Hanks] v Trosečníkovi:
"Vím, co mám dělat. Musím dýchat. Protože zítra vyjde slunce. Kdo ví, co přinese příliv?"

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jen by mě zajímalo, kdeže chceš vzít ten příliv ve střední Evropě. :))

Anonymní řekl(a)...

Ale,hlavně že žiješ!

depony řekl(a)...

To je výhoda? A skutečně žiju? Nebo jen přežívám? :) Kdo ví ... :)

Anonymní řekl(a)...

ponor se do internetu a do deseti minut najdes nekoho kdo je na tom hur. nehysterci :-) [ber to treba takhle: aspon mas cas se courat]

Anonymní řekl(a)...

Ty a celebrita-jedině mezi 4% zastoupením společnosti,ale jinak,slabhota.Nezapomenu na Tvé trapné vystoupení v televizní soutěži,kdy jsem prožíval muka trapnosti za Tebe.

depony řekl(a)...

Jsem rád, že tu trapnost za mě někdo prožíval. Toho si nesmírně vážím:) Přeci jenom, být na to sám, to by bylo silné kafe:)
A "celebrita" určitě v té sexuální menšině, já snad nastínil něco jiného? :) Navíc to tvrdí o mě jiní a já jim to nejsem schopen vyvrátit:) Ještě, že tu máme tyhle anonymní příspěvkové autory :)

Anonymní řekl(a)...

Depony, je fakt, že celebritou vazne nejsi a trochu skromnosti ti vubec neuskodi, vyznivas totiz trochu trapne;o)

depony řekl(a)...

Ad anonymní: Doporučuji nečíst můj blog, pokud Ti já a věci, které tu píšu, připadají trapné:) Zkus číst někoho jiného, méně trapného :)