pátek 29. června 2007

Last day? Really!

Dnes se rozdávalo vysvědčení. Já žádné nedostal. V podstatě bych nedostal nic, nebýt jednoho faktu, končil jsem v práci. Tudíž jsem za odměnu a na památku dostal nějakých sladkostí, divadelního štěstí, odevzdal klíče, poplakal na ramínku a odešel. Bylo to rychlé, zvláštní a nové, ale mám to za sebou. Zase taková změna to nebyla. Prostě jen přechod z jednoho divadla do druhého. Teď mne čeká zasloužená dovolená, během níž bych si mohl:
-najít brigádu
-vydělat nějaké peníze
-na cestování zapomenout
Asi nejlepší by bylo asi všechno dohromady.
A z toho samotného stresu, který mi zatím nejspíš nedošel [tedy to, že už se zase na půl úvazku plácám na volné noze], si sbírám zásobu čokolády, protože ta pomáhá vždycky a zaručeně. Jsem rád, když mě práce naplňuje a zabírá tolik kapacity mého vnímání, abych nemusel myslet na blbosti. Takže směle do dalšího pracovního spáru ... :) ať to za něco stojí.
A užijte si prázdniny!

Žádné komentáře: