pondělí 11. června 2007

Funny Weekend

V pátek a sobotu mne dojaly dvě echtovní blond slečny, kdy jedna z nich ráno v trolejbuse [poté, co řidič ohlásil výluku v dopravě a změnu cílové stanice pro všechny trolejbusy] došla po vyslechnutí této informace za řidičem a zeptala se ho, jestli všechny trolejbusy mají tuto výluku. Ti, kdo to v trolejbuse slyšeli, dostali záchvat smíchu a slečna raději vystoupila [chuděrka nepochopená]. Večer se mému sluchu doneslo několik frází ve spojení "To u nás v Městském..." [Ronny promiň:)], takže jsem oné blonďaté osobě vysvětlil, že tohle Městské divadlo není:)

Sobotní ráno začalo brzo, protože jsem měl službu v divadle. Odseděl jsem svou směnu a pak se šel courat po městě, protože domů jsem nechtěl. McFlurry s lentilkami, posezení na Svoboďáku u kašny a pak to přišlo ... hlavní program dne - sraz filmových fanoušků ze serveru kfilmu.net. A tak jsme se přesunuli z Hlavního nádraží, kde to začalo, do Černých Polí do Koliby, po vydatném a skvělém obědě jsme se přesunuli na Petrov, kde jsme lelkovali a povídali si a nakonec jsme to zapíchli ve Vačici. Od 13 hodin do 22.30 jsem tedy trávil ve společnosti naprosto nesourodých lidí, které spojuje láska k filmům a seriálům. A bavil jsem se.

Nedělní dopoledne jsem prospal, což mi pomohlo. Pak jsem byl pozvaný na buchty a jahody ke kamarádovi a musím říct, že obojí bylo moc dobrý. Protože jsem dlužil Pepíčkovi dárek k narozeninám z loňska, zabil jsem 2 hodiny ve Vaňkovce procházením všech obchodů s hadry, abych hledal vhodné překvapení. Našel jsem! Následovala opalovací rekreační část na Svoboďáku, kde jsem se potkal s Hanym a jeho Eliškou, po hodině jsme se rozešli každý jiným směrem, já se stavil na internet do divadla. Touha po nějaké společnosti mne vyhnala do Bakala Café, kde jsem cestou potkal zase Hanyho, vzal ho s sebou, pokecali jsme a já nakonec osiřel, ale rozhodně to bylo příjemné [zase ta obsluha :))]. Doma pak čekala nekomunikující rodina včetně maminky, tak jsem jen splnil svou povinnost "ó-péra" a šel spát.

Celkově mám z tohoto víkendu super pocit - minimum času doma, hodně venku mezi lidmi, setkání s novými tvářemi, příjemně proflákaný čas. Skoro jsem si odvykl ... :)

6 komentářů:

eM řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
eM řekl(a)...

Je super, že si už konečně dokáži vybavit konkrétní věci pod pojmy jako jsou "Vačice", "hlavák" či "Vaňkovka" :o) :o)

Budu muset do Brnéčka jezdi za milencem častěji, abych tě následně mohla vidět... Ehm... :o) :o) :o)

Pro Tebe, Lu >>> :o* :o* :o*

Anonymní řekl(a)...

Milence Ti schvaluji :) jen směle do toho :) A v návaznosti na to si musíš udělat čas na mě, jít se mnou do Vačice, PODobrazů, procházet se po Svoboďáku a podobně .. domluveno?:)
Budu se těšit :)

Mám Ťa rád, Mo

Anonymní řekl(a)...

Asi vím, kdo byla ta blonďatá slečna večer. Já ale ne, nejsem blondýna a rozdíl mezi HaDi a MdB je mi taky doufám jasný.:)

Venda řekl(a)...

Teda Mončo :(
A já zase ostrouhám.

Venda řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.