úterý 19. června 2007

Čest práci, depony!

Jak asi někteří víte a většina z vás neví, dělám v divadle. To nabízí nemálo možností vidět hromadu známých lidí v hledišti i v jevišti. A mimo jiné se můžete sami dostatečně zviditelnit, ztrapnit a zapůsobit na diváky tak, že buď vás už nikdy nebudou brát vážně a nebo jim utkvíte v hlavě.
Nedělní premiéra představení Černá sanitka zapříčinilo možnost vrátit se o téměř dvacet let zpět do doby, kdy jsem toužil být pionýrem stejně jako o pár let později hromada jiných skautem. Můj sen se tehdy uskutečnil jen zčásti, po 3 dnech mezi pionýry mne od tam vyhodili a tak jsem byl jen vyhaslou Jiskrou. Tudíž jsem na sebe oblékl modrou košili, svazáckou kravatu a vrhl se do práce. Bylo to "naplňující", bylo mi horko a byla to celkem legrace.

A tady je výsledek :)

depony svazákem ... :)

A abych byl kolegiální, tak Ivanka jako pionýr byla taky neodolatelná, co vy na to?:)

Ivanka byla toho večera k sežrání :)

edit: A ještě jedna fotka, která mi osobně připadá asi nejlepší, co bych mohl mít. Jinak je to vždycky bída :) [přidáno 20.6. ve 12.16]

Se ségrou Haničkou ve stylu 80. let :)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no-ty-vole !!!!!!!!!

eM řekl(a)...

Vypadáš dost dobře. Až se toho děsím!!! :o)

depony řekl(a)...

Mo, čeho se děsíš? :)Koho? neboooj se ... mě :) já jsem neškodnej :))

Anonymní řekl(a)...

Ehm, z te fotky je hovno poznat, ale neni tamta Hanicka hen ta Hanicka, kterou myslim? :o))

Anonymní řekl(a)...

egi to je ta Hanička - nahatulka ze starýho Xchatu :) Lennonka a nahatulka ... pamatuješ? :)

eM řekl(a)...

Já se tak celkově děsím. Všeho a všech. Někdy v dobrém, někdy ve špatném smyslu.
Nejvíce ovšem sama sebe.

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, prave, ze pamatuju.