středa 9. května 2007

September three times

Ne! Vážně nejde o měsíc září a nehodlám si zde kasat ego, že umím anglicky jména jednotlivých měsíců. Ve skutečnosti toho umím trochu víc, ale o tomhle to dneska vážně není.

September je, mimo jiné, jméno vzrůstem menší blonďaté zpěvačky, která jede ve stylu tanečního popíku a to já, jak už mnozí víte, mám moc rád. Dozvěděl jsem se o ní z internetového rádia live365.com, kde na jedné stanici hrají samé novopečené hitovky a September patří mezi ně. Onen song, který jsem už slyšel nejméně 100krát, se jmenuje Cry for You a je rytmický, klipově jednoduchý a nenáročný a dělám u něj "tuc tuc".



Díky Youtube.com jsem narazil na její další, pro mne opět zajímavý, klip Looking for Love. [Mimochodem, tady vám tu připomíná jednu zpěvačky z krajin jižnějších, kde španělsky se domluvit je nejjednodušší cestou k úspěchu? - kdyby to někomu nedošlo, myslím Shakiru:)]



Edit: Nevím, jestli říct díkybohu nebo zatraceně, ale na objevil jsem ještě jednu "hitovku" s názvem Satellites, která mne rytmicky upoutala. Navíc v tomhle klipu, pokud si jej pustíte, uvidíte zpěvačku "Září" v několika momentech podobně vypadající jako jistá herečka Tilda Swinton [hrála v Constantinovi anděla Gabriela nebo v poněkud nevydařené filmové verzi Letopisů Narnie samotnou Čarodějnici]. Všechny tři klipy a jejich hudební "obsah" jsou z jednoho alba In Orbit. A povšimněte si, prosím, jak v každém klipu vypadá jinak.



Samozřejmě, že kromě September mi v práci nebo doma hrají i jiné písničky a klipy, ale psát o takových hezounech, jako jsou Måns Zelmerlöw nebo Danny Saucedo [oba evidentně výherci švédské národní varianty u nás zprofanované pseudosoutěže Česko hledá Superstar], nemá smysl. Jsou krásní, mladí, různobarevní [myslím vlasy, oči a další detaily:)], oba mluví "hatlapatilkou" a zpívají anglicky [úžasně mezinárodní:)] - jeden zpívá o Tokyu, druhý lamentuje Cara Mia - a jejich klipy jsou naprosto "odvařující":)) - kdyžtak se mrkněte na YouTube.

Danny Saucedo - Måns Zelmerlöw

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jejich klipy jsou odvařující.. bez úvozovek.. xD