čtvrtek 3. května 2007

Hekticky snadno a rychle!

Lekce [ne]zdravého hektického života. Možná chápu, proč mnoho lidí dobrovolně odmítá hektičnost ze svého životního stylu. Sedím na dvou židlích [dvě divadla], občas si přistrčím stoličku [nějaká ta brigádka] a někdy se mi zadaří, že se i vyspím. Spánek začínám brát jako luxus. A taky jako jediný nepostradatelný doplněk stavu "odpočívej v pokoji". Takže buď se prospím, až budu bohatý a nebo až budu mrtvý. První varianta ze mě dělá lukrativního jedince, druhá možnost "studený čumák". Nestíhám. Přiznávám to zcela dobrovolně a bez nároků na odškodné i honorář. Mé škádlení s audio-nahrávkou jedné debaty je příliš laškovní a neodpovídá zcela mým původním, nejspíš zcela zkresleným a dětinským představám o mém spisovatelském umění. Škoda. Takže Fulghum v mladším provedení ze mne nebude.

Řeším teď několik věcí:
1] Napsat životopis a někam ho poslat [ale kam?].
2] Zajít za mou obvodní lékařkou, protože můj zdravotní stav je stále mizerný a dávivý kašel stále neustupuje. Včera večer jsem skoro vykašlal plíce a obsah žaludku. Fakt hustý!
3] Dopsat tu besedu, odeslat ji a pak si za vydělané peníze pořídit boty na spinning. Doma jako jediný prožívám obuvnickou krizi!
4] V neděli mám přijímačky! Nedošel mi žádný papír s instrukcemi - díky ISu vím, kde to mám, ale co s sebou a podobně, to nevím. To je podruhé, co se mi někam zatoulal dopis o přijímacím řízení.
5] Je naprosto nezbytné změnit účes, barvu, vzhled, design a všechno tohle kolem. Bude léto [třeba ještě nepřišlo] a s létem nastává čas odhalování. Uvažoval jsem i o variantě "holá lebka", ale po prvomájové seanci pleskolebců v Brně jsem se této myšlenky vzdal. Ivanka slíbila pomoc nejen teoretickou, ale i praktickou. Doufám, že to klapne. A rada pro vás - když chcete mít hnědé vlasy, nekupujte si tmavě hnědou! Vlasy vám zčernají ... teda aspoň ty moje to udělaly :(
6] Psaly mi holky z Egypta. Mají se krásně! A kdo by se neměl? Když si představím, že jsem mohl v tuto chvíli trávit čas u bazénu, švédských stolů a v nočních zábavních podnicích, hrnou se mi slzy do očí. A pak si vybavím svůj stav účtu a je mi do pláče dvojnásobně. Příště už ale pojedu! Na mou duši!

Oči - cesta do hlubin ... a pro hnědé oči já mám slabost! :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Udělat si něco s vlasy.. hmm... to není špatný nápad.. ukaž fotečku.. já budu zatím přemýšlet, co udělám se svojí parukou :))