čtvrtek 31. května 2007

Café s Magorem

Po čistce na ICQ se kupodivu neozval nikdo ze smazaných. Z toho vyplývá zcela jasně, že promazání mělo svůj efekt. Probral jsem se tím vším a vyloučil tak hromadu kontaktů, které již byly "mrtvé" pro mou budoucnost. Zase kus práce za mnou.
Včera večer v HaDi hostoval v cyklu "Café" duchovní zakladatel Plastic People of the Universe Ivan "Magor" Jirous. Garde mu dělala zpěvačka a kytaristka Dáša Vokatá. Jejich mluvčím byl Jaroslav Erik Frič, zakladatel nakladatelství Vetus Via. S Erikem jsem si potykal [mimochodem, je hrozně vtipnej:) viz jeho komentář pod přiloženou fotkou], protože má prý rád lidi, kteří nosí peníze [já shodou okolností donesl oběma umělcům honoráře:)], daroval mi sbírku Magorova mystická růže, Magor mi ji podepsal a já odešel spokojený. Má knihovna se tedy opět rozrostla.

J.E.F. (na snímku) při prvém střetnutí s touto momentkou pravil "cítil jsem vždycky veliké spříznění s lidmi tělesně - i duševně - deformovanými, ale zde se poprvé dovídám, že jsem evidentně hrbatý a šilhavý - říká se někde "pidlooký" - jen ta žebrající levá ruka mi připadá zcela autentická".

Po Café jsem si dal sraz s Radem a původní plán, abychom se vydali na přehradu sledovat přerostlé prskavky, jsme změnili na klidné posezení v prázdné kavárně. Dali si něco dobrého, popovídali a pak šli domů. Díky mým pozdním příchodům domů se doma s nikým nesetkávám a protože nemusím brzo vstávat, tak ani ráno nemám příležitost dozvědět se novinky. Upřímně? Nechybí mi to.
Dnes dopoledne se v Brně objevila Lionka. Radosti jako na Starém bělidle. Sice jsem trochu nestíhal, ale nakonec jsme stihli zajít do slavné "Vačice" na obědový salát s kuřecím masem a poté jsme se přesunuli na jednu kofolu do PoDobrazů. Sdělili jsme si novinky, dojmy a pocity a už byl zase čas jít. Protože je poslední den v měsíci, jako pracující jsem si musel vyplnit svůj výkaz, podepsat jej a už teď se těším na desátého, kdy se mé celokvětnové snažení zúročí na výplatní pásce. A pak už jen čtrnáct dní a začnou divadelní prázdniny. A já si je hodlám užít, protože tahle sezóna byla maximálně vypráskaná. Už, aby to bylo.

Jeden moc povedený obrázek Ivana Magora Jirouse :) - vypadá dostatečně drsně :)

PS: Konečně se mi do rukou dostaly peníze za to přepisování besedy o duálním systému médií. Ještě teď se mi o tom v noci zdá a probouzím se zpocený. Za vydělané peníze jdu hned zítra, tedy v pátek, koupit sobě batoh a CD od Čechomorů [jedna taková nostalgická vzpomínka na mé poprvé ... a hrál nám k tomu právě Čechomor a jeho Proměny:)].

Žádné komentáře: