pondělí 16. dubna 2007

Vítejte

Nějak bych začít mohl ...vlastně měl.
Situace tomu chtěla, abych se postupně přebrodil přes jedny rozbouřené vody a vkročil do nového světa s tím, že blog beru s sebou. Dlouho jsem nevěděl, jak si s tím poradit, jaký postoj k tomu všemu za mnou zaujmout.
Hromada [většinou] zbytečných starostí mi znemožňovala uskutečnit přesun z jednoho webu na druhý. Jestli tento tah nakonec bude dobrou volbou, to ukáže čas. Přeci jenom jsem na svém starém dobrém blogu propsal víc jak tři roky a to myslím není jen tak. Byly to roky inspirace od ostatních, učení se novým věcem. Jsem za tu dobu rád a rozhodně jí nelituji. Ale podobně jako změna práce, tak i změna prostoru si vyžaduje správné načasování a já věřím, že onen čas nastal...

Nevím, nakolik se přesun podepíše na mém psaní, na vaší návštěvnosti a reakcích, ale budu doufat, že se toho moc na "našem vztahu" blogger <-> čtenář nezmění.

Tak jdeme na věc ...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

těžce se bude zvykat:(

zvyk byl zvyk:)

Anonymní řekl(a)...

Já vím, Dejve, ale třeba to nebude tak hrozný. Navíc mám pak v plánu celý blog převést na své stránky, až si je koupím:))
A s tímhle se pravděpodobně líp pracuje:)