úterý 15. dubna 2008

Horoskop pro radost

Mou mysl dnes zahalila nejistota a pochybnosti. Snaha přijít některým věcem na kloub mne obvykle dostává do nepříjemných situací, kdy si se svým svědomím užívám nevázanou fantazii na témata potencionálních pokračování a konců. Přiznám se, že obvykle to všechno vidím v těch černějších barvách. A jak si tak přemýšlím, fantazíruji a dumám, najdu na internetu horoskop, který mi zvedne náladu. Uznejte sami ...

Zbytečné úvahy a pochybnosti jsou těžkým břemenem mnohých Kozorožců. Přestanete-li na ně úpěnlivě stále myslet, velmi brzy zjistíte, že všechny podobné úvahy byly mylné a neopodstatněné.

Co mám některým lidem za zlé je ono nepřímé jednání, neupřímnost a hraná vstřícnost. V podstatě jsou mé pochybnosti nejspíš skutečně zbytečné, ale jsou to přeci jenom pochybnosti, které nahlodávají mysl a její rovnováhu. Tak příští týden se uvidí ...

5 komentářů:

strýček Jan řekl(a)...

Horoskop mi vždycky zkazil radost, nevim, proč to ty lidi dělaj a čtou to :-)

depony řekl(a)...

Tak já s horoskopem nemám špatnou zkušenost :)
hlavně proto, že beru hromadu věci primárně z té špatné stránky ... a pak mne ta situace obvykle mile překvapí:)

strýček Jan řekl(a)...

pocit, že jdu na rande, o kterým si primárně myslim, že dopadne špatně, jenom proto, abych byl pak mile překvapenej, mi neni moc příjemnej :)

depony řekl(a)...

NO já mám hlavně doposud trauma z těch setkání, která proběhla "naslepo" právě přes chat ... obvykle z varianty RANDE sešlo a stalo se z toho mermomocná snaha o útěk ... :)
Takže se už netěším ... a pak mne někdy někdo třeba příjemně překvapí:) to je lepší ... lepší než zklamání.

strýček Jan řekl(a)...

Rande na slepo mě nikdy nelákalo, protože sem až příliš velkej dobrák na to, abych nekomu říkal NE, nebavíš mě - radši bych trpěl až do konce, než abych to utnul a pak z toho měl blbej pocit. A o to nestojim :)