sobota 19. dubna 2008

Vstříc novým seriálům

Jsem rád, že mám kolem sebe stále hromadu lidí, kteří mají potuchu o tom, co se děje a co je nového. Kromě toho taky stíhají sledovat seriály, filmy a nemusí kvůli tomu čučet celé dny u televize ... vždyť jeden díl seriálu nezabere tolik času a to napětí, které nastane, jakmile skončí, protože prostě toužíte vědět, jak to pokračuje dál - to je mnohdy k nezaplacení.
Heroes se pozastavili na pofidérním konci druhé série, který byl nastaven kvůli stávce scénáristů v USA. Škoda! Dr. House postrádá zase aktualizované titulky a ačkoliv bych něčemu asi rozuměl, jsem v tomhle ohledu pohodlný a chci to mít naservírované celé alespoň s písmenky, jejichž význam chápu.
It Crowd mají prozatím asi zimní spánek, který se prodloužil ... a LOST mě prostě nebaví. Prison Break mne zatím nezaujal natolik, abych mu věnoval větší pozornost. Tudíž, co dál?
Espoo mne navnadila na Dead like me. Rozhodně bych rád viděl pár dílů, abych si ujasnil, jestli mne to osloví natolik, abych sháněl další díly. Na ČSFD jsem narazil na britský Life on Mars, které nemá vůbec špatné hodnocení. Od kamaráda mám slíbeného Shaun the Sheep, na což se těším jako malej Jarda. A co dál? No, proč nezkusit třeba Pushing Daisies, protože tématem vzkříšení jsem se zabýval několik let ve škole?



Nebo tu máme The Wonderfalls, které sice v USA nedopadlo vůbec dobře, ale my v Evropě přeci moc nehledíme na názory "Amíků", že ne? Tedy kromě udělování Oskarů ... :) Navíc v tomto seriále hraje jeden tuze sympatický mladík jménem Tyron Leitso.
A nějaké další tipy? Něco britského? Něco vtipného? Něco, co umí zaujmout? Dejte echo ... dík:)

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zajímavé, já mám titulky až do posledního vydaného dílu. :D

Anonymní řekl(a)...

Dead like me myslím běží někdy v České televizi... Ale dabing se prý nepovedl.

depony řekl(a)...

Upřímně ... kde se dabing povedl?:) Já slyšel pár dílů dr. House ... brrr :))

Ad titulky k House M.D. ... jdu to překontrolovat:) ehm ...

Vojtěch Audy řekl(a)...

Hele, depko. Na dabing MD.House mi nešahej. Si myslím, že se celkem povedl. :) A nejsem sám, kdo si to myslí. Sice ty některé vedlejší postavy jsou divné, ale ty hlavní postavy jdou.:)

depony řekl(a)...

Hlasu Grega House chybí v českém znění charisma ... sorry:)

Anonymní řekl(a)...

My Name Is Earl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mas smulu, ze nejsi Turek, tady vysilaji vsechno s celkem malym zpozdenim. A tenhle serial zaujal i mne, kterou normalne podobne zalezitosti nebavi..

Klaroušek řekl(a)...

Já mám taky všechny titulky k Housovi :o)
Jinak ten český dabing mi přijde vcelku povedený, jako u jednoho z mála seriálů se to povedlo :) Ale originál je originál :)

Bára řekl(a)...

Dead like me s dabingem nebrat! Ale zas tak se na to netes, nekomu to prijde dost roztahane a nebavi ho to.

Anonymní řekl(a)...

Seriál Dexter. Nic lepšího není !

depony řekl(a)...

Dextera mám :)
Je pravda, že já se raději vyhýbám vrahům a jejich příběhům, i když tenhle je celkem zajímavej:)

Melly řekl(a)...

Big Bang Theory, IT Crowd (tč. běží v pátek večer na ČT2 pod názvem Ajťáci), Black Books. Asi tomto pořadí.

Anonymní řekl(a)...

Depko, ty máš nějakou moc času, ne?:)))