neděle 17. února 2008

Už zítra

... tedy nastupuji do nové práce. V očích děs, v mé mysli se honí hromada hrůzných scénářů, ve kterých ze mne sedřou kůži [několik referencí od známých]. A do toho já mám jít? Bohužel musím. A tak moc se mi nechce.

Přitom to není tím, že bych se stranil práce. Já pracuji rád ... aspoň si to myslím ... jenomže ta práce musí pro mne mít nějaký význam ... někam mne posunout, nejlépe kupředu. Ale kam a jak moc mne může obohatit tenhle job, to netuším. Stále se mohu uklidňovat tím, že tam během prvních třech měsíců mohu říct, že takhle to nejde a odejít. Na druhou stranu zase vím, že tam jdu hlavně kvůli tomu, abych dovyřešil svůj nepříliš slavný finanční stav. Takže si to musím nějakou dobu nechat líbit ... škoda.
Každopádně stále hledám novou práci ... kéž by mi vyšla nějaká ta cestovka ...
PS: Držte mi pěsti ... bojím se toho šoku z nového prostředí. Navíc jsem velmi plachý a stydlivý člověk [i když si to možná vy, kteří mne znáte, nemyslíte]. Pomooooooc! :)

2 komentáře:

@fialajakub řekl(a)...

Moc na tebe myslim!! Udelej, co udelat musis!! Jsi skvely clovek a tak udelej vsechno, co musis, abys byl stastny!! Myslim na tebe a dekuji za vsechno!
Kdybys cokoliv potreboval, staci se ozvat.
Max

Klaroušek řekl(a)...

Furt čekám až napíšeš jaké to tam je.... Teda asi vím jaký,ale chci si přečíst tvý podání :))