čtvrtek 21. února 2008

Pracovní vytížení na to 104%

Už z názvu by vám mohlo být jasné, proč jsem zanedbával svůj deníček, že?:) Netvrdím, že dřu jak Bulhar, jen musím v práci trávit příliš mnoho času ... a za peníze, které nejsou adekvátní. Proto jsem musel udělat několik závažných kroků a rozhodnutí ...

Především jsem si byl ukončit studium. Opět! Vím, že je to už směšné a nejspíš i trapné, ale když před vámi, v budoucnosti blízké, vidíte denní směny kolem čtrnácti hodin, nezbývá vám příliš mnoho časů na sebe samotné, natož na studium. Zvolil jsem tedy tuto možnost. Beru to tak, že dokud nesplatím všechny své pohledávky a dluhy, tak prostě musím dřít do roztrhání těla.

Nová práce mne tento týden příliš [ne]naplňuje. Důvod? Když sedíte 7,5 hodiny u počítače, nemůžete se ho ani dotknout, nemůžete se mrknout na net, co je nového ve světě, nemůžete zvednout telefon a říct volajícímu, že je idiot, když se ptá na něco tak banálního jako je například otázka, proč musí hradit zálohy na energie. A co je ještě horší. Těch 7,5 hodiny sedíte vedle osoby, která tohle všechno [s drobnými obměnami] dělá a vy se máte jenom dívat a "učit se". To je prostě příšerný. Call centrum je zázemím především pro ženy všech věků, měr a vah. Takže se dámy neuražte, ale je to celkem solidní slepičárna, ačkoliv jsem tomu nechtěl zpočátku věřit. Už vím, kdo koho nemá rád, kdo je debil, kdo je super, kdo je super na půl a kdo je idiot jen v pondělí a v pátek. A taky se učím uvítací fráze ... děsí mne představa, že mi pak někdo zavolá na mobil a já se představím jako zaměstnanec jedné "nejmenované" energetické firmy.
Příští týden mi začíná školení ... bude trvat 4 týdny a pak mám ještě další 3 týdny na zaučení a potom ... budu callboy :), tedy chlapec na lince :) [pokud se někomu nezdá oslovení chlapec k mému věku - 26 let - tak ať si odpustí komentáře, páč callman zní jako Kolmen a na to já se necítím ... :)].
A jak se v práci cítím? Chvílemi mám pocit, že by to mohla být práce, která mne může bavit ... jindy ten pocit nemám a je mi do pláče, kam jsem se to dostal. Jen vydržet! Musím!

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kdybys ses býval učil..... tak bys skončil jako nějaký šéf, a nad uvítacemi frázemi bys nemusel přemýšlet. :D

Anonymní řekl(a)...

to jsem čekala že nevydržíš a žádnou vyšší či vysokou školu nikdy nedoděláš. Pak tady fňukej že nejsi spokojený sám se sebou, se svojí prací. Co čekáš po týdnu v novém zaměstnání ? že tě někdo posadí za stůl do křesla k počítači, ty vyřídíš za den pár emailů, půl dne probrouzdáš na internetu, pokecáš si s kamarády na ICQ a za to ti někdo na ruku hned strčí 20 tisíc hrubýho a víc ?

depony řekl(a)...

Vážená blogerko,

jsem rád, že jsem naplnil tvá očekávání ... nic jiného mi na mysli ani neulpělo :) zkus sama dvě práce a školu a povíme si, jak budeš stíhat :)
a co čekám po týdnu v nové práci? inu ... rozkoukaný jsem víc jak dost, školení se mi nedostane ... neboť jsem jediný, který vydržel z nás, nově příchozích i ten první týden [něco na způsob odvahy:)]
ale o platu 20 tisíc hrubého ... o tom se mi může nechat jenom zdát, ale vím, že jsou lidé, co za tebou jmenovanou pracovní náplní takový plat mají a nemusí mít ani vysokoškolské vzdělání:)
tenhle blog píšu pro přátele a pro lidi, co to číst chcou, pokud se ti to nelíbí, nečti, nepiš. jednoduché, ne?:)

etigo - chybami se člověk učí:)

Anonymní řekl(a)...

souhlasim s blogerkou

mytrix

Anonymní řekl(a)...

jo jo blogerka to přesně vystihla

depony řekl(a)...

ad mytrix a luis ... nápodobně jako reakce na blogerku :)

Anonymní řekl(a)...

Umím si představit, že dvě práce a škola se stíhat nedají. Mně stačí jedna práce a škola (i když ta je od rána do večera) a nestíhám nic. I bez výšky se dá úplně krásně existovat a člověk nemusí hned být omezený idiot. Někdy hold není volba. Tak to hlavně zvládni v nové práci.

depony řekl(a)...

ronny, děkuji za podporu a pochopení :)
tož jsem taky zjistil, že je jedno, jestli máš titul nebo ne ... když máš šikovný ruce, tak si dobrou práci můžeš najít ... když máš známosti, je to ještě lepší ... a tak si říkám, že ke škole se můžu vrátit, až na ni budu mít peníze :)
a Ty se též opatruj :)

eM řekl(a)...

Kašli na to, Lu, hele v dnešní době se dá studovat i ve čtyřiceti - pokud je chuť, takže se tím netrap ;o)Myslím, že se oba na té vysoké v mých 40 a Tvých 46 potkáme :D
Ale spíš než s vysokou udělej něco s jazyky
:o)

Btw. potkávám jednoho kluka... Ten ti je tak podobný! Až si říkám, jak byste se k sobě dokonale hodili :o) :o)
Btw doufám, že to tu nečte tvůj malý mazlík :o) ;o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Luďo, hlásí se Peťa. Nebudeš tomu věřit, ale kdybys nastoupil do té práce v Call centru o dva měsíce dříve, tak jsme možná mohli být kolegové :-) Také jsem tam pracovala, vydržela jsem tam skoro tři měsíce, to je úspěch :-)
Ráda se s Tebou někdy podělím o zážitky ze zákaznické linky... :-) Pa

depony řekl(a)...

Zdar Peťo:)
Tebe znám a nebo neznám?:)
Každopádně jsi to vydržela celkem dlouho ... mne po dnešku třeští hlava, snažili se mi vecpat informace horem dolem ... až mi z toho bylo smutno :)
a o zážitcích si rád pokecám :)
kdy a kde?:) třeba na telefonu?:))