pátek 25. července 2008

Musaka, švihadlo a práce

Pořád řeším ten problém. Práce mě baví.
Nejsem si jistý, jestli je to počáteční nadšení. Už tam straším celkem dlouho. Navíc jsou chvíle, kdy si zoufám, naříkám, nadávám a potom, po práci ... mám pocit, že to nakonec bylo fajn. Sice je to za málo peněz hodně muziky, ale je tady zase hromada výhod, které můžu využít.
V úterý mi maminka zavolala, že dělala musaku a že zbylo i pro mne. Musaka? Musaka! Přemýšlel jsem, jestli to náhodou není nějaká ryba, něco jako Pangeas (správně Pangacius). Znám přeci tu známou hlášku "Takhle nedokáže zaskočit ani musaka uvnitř v krku!" Moje maminka mne vyvedla z omylu. Tyto brambory zapečené se speciální masovou směsí (něco na způsob italského ragů) dle řeckého receptu byly po dlouhé době dokonalé jídlo, které jsem snědl s naprostým nasazením chuťových buněk a dostalo se mi stoprocentního uspokojení. Už vím, co si budu doma dávat jako "specialitu kuchaře".
Včera jsme s maminkou jeli nakupovat do Tesca. Ona, aby nějak potěšila mou sestřenku, která je novopečenou maminkou a tak pro jejich syna chtěla zakoupit něco praktického. Vybírala dlouho, což mne mezitím zavedlo do jiných oddělení, pokud to tak jde v tom našem nonstop obchodě říct. Můj původní plán zakoupit si rifle v Reservedu mne nakonec nenaplnil natolik, abych jej zrealizoval. V Tescu byly rifle, ale nebyla zkušební kabinka, která z technických důvodů nefungovala. Asi se jim pokazil závěs nebo zrcadlo. A tak jsem zamířil do sportu, kde mne zaujalo digitální švihadlo. Naštěstí včas zareagovalo mé svědomí a zakoupil jsem švihadlo obyčejné. Přeci jenom toho nenašvihám tolik, abych si to musel nechat počítat. Maminka se mi smála se slovy, co s tím prý hodlám dělat. Říkal jsem, že skákat, a pokud mě to nebude bavit, může se to hodit k věšení. I když, je to Tesco výroba a stálo to jen 50,- Kč. Obávám se, že k věšení to nebylo určeno. To by stálo víc.

Žádné komentáře: