pondělí 25. února 2008

Jsem Pottermaniak!

Díky "volnu", které mám, jsem se pustil do četby Harryho Pottera v každé volné chvilce [není jich mnoho]. Vždy asi hodinu před spaním, během obědové pauzy, na záchodě [dneska jsem si tam přeseděl nohy - máme v divadle hrozně nepohodlné záchodové mísy:(], když někde sedím dobu delší než krátkou.
A něco vám povím ... je to hrozně napínavý, jak se tam furt něco zvrtává, jak umíraj lidi, jak se Harry furt tváří, jako by sežral rozum vesmíru ... a taky mi tam chybí obrázky. V Koralině jich bylo hodně, hlavně pro vyjasnění některých věcí ... třeby matka s knoflíky byla hodně podstatná. Ale v Potterovi nenajdete žádnej ... přiznám se, že jsem se teď musel do knížky mrknout, jestli náhodou nekecám ... a vážně nekecám. Takže, vážené nakladatelství Albatros ... vkládej do svých knih aspoň nějaké obrázky. Děti to potěší a mě taky!
Nazdar! ... musím číst ... :)

Žádné komentáře: