pondělí 15. října 2007

Mrznutím k blbnutí

Taky vám připadá, že si poslední dobou pořád na něco stěžuju? Na práci, málo peněz, zdraví, drahé bydlení, zimu. Když to všechno tak nějak pořád tlačí na tu mou realitu, kterou bych rád utvořil z něčeho šťastnějšího. A občas je ten tlak toho negativního větší než mé síly a pak to podle toho vypadá. A věřte tomu nebo ne ... nechci a nehodlám sem neustále psát své smutky a stesky ...

Dnešní pohovor v Bille dopadl neurčitě. Dostal jsem formuláře na vyplnění, co si musím nechat orazítkovat od doktora a pak budu moct nastoupit. Jak včera poznamenal Honzík, jdu dolů. A já musím souhlasit. Navíc se bojím, že tuhle práci, kterou jsem striktně odmítal víc jak 5 let, nebudu moct dělat moc dlouho, aniž bych z toho nezblbnul. Stále doufám v nějakou kavárnu nebo nějakou smysluplnější práci, kde ocení mou invenci, snahu a um. I když mám obě ruce levé, přesto jsou věci, které mi jdou. Bohužel, třeba vaření to zrovna není, ale latté umím vážně skvělý :) A co chcete posrat třeba na vyskládávání čajů či tatranek do regálů, to vážně nevím.

Takhle jednou možná dopadnu ... :)

Dostal jsem konstruktivní kritiku k mému blogu. Už moc často nepíšu a navíc nepíšu tak zajímavě jako kdysi. Je to dáno mnoha faktory. Přeci jenom ... na tom Provázku se to líp dělalo na pokladně ... během práce ... tajně a přesto veřejně ... jakási provokace. Teď nemám moc koho provokovat. Smiřuji se s tím, že tak nějak přežívám. A navíc, stárnu. V genech mám po otci i mamince vzácnou genetickou informaci o šedivění vlasů v mladistvém věku [pokud popustím soudnosti uzdu, když si dovolím říct o svém pokročilém věku, že jest mladistvý], vypadám unaveně, chodím spát brzo, když se mi to nepovede, jsem další den naprosto nepoužitelný. A navíc ... má otužilost dala výpověď a já teď v noci v bytě mrznu, neb stále nemám doma zapojený plyn. A včerejší noční teploměr hlásal venku 2 stupně Celsia. A tak jsem musel upustit od mého nahulatého spaní [to slovo mám od Jítušky :)]a užívám noční tričko, pletené ponožky, peřinu a deku. Uvažuji o případném využití přímotopu. Teď už jen nějaký levný a efektivní sehnat.
A mám vzkaz pro jihomoravské plynárny - Vyližte si plynovod!

4 komentáře:

eM řekl(a)...

Rozpitvej alespoň svou duši a pověz mi, jakou máš fobii :o)

Alespoň se na chvíli zabavíš něčím jiným :o)

@fialajakub řekl(a)...

kritika (ne)kritika; pravda (ne)pravda; odholdani pro vsechny... mne na tom vsem tesi TO, ze jsi to porad TY! vsechno ostatni je vedlejsi...

pusu Max

Bára řekl(a)...

Muzu Ti pujcit jednu postarsi elektronickou decku kdybys chtel :)

depony řekl(a)...

Espoo, jsi si jistá, že elektronickou dečku? A ne elektrickou? :))

Maxíku, dík :-) kluku ušatá :))

Mo., fóbie? No co bych k tomu dodal? Snad jen ... co fóbie, ale takové jmelí ... :))