pátek 10. října 2008

Metisse - Boom Boom Ba

Chci poděkovat espoo, že mi ukázala, jak skvělý seriál je Dead like me. Tvrdím, že jsem z jednoho cynika přesedlal na jiného ... pardon, na jinou. Grega jsem nechal na chvilku odpočinout a ponořil jsem se do vyprávění osmnáctileté Jiřinky (Georgia). Její příběhy nejsou tak zcela obyčejné a její kolegové by většině lidí naháněli hrůzu. Když je někdo smrtka, tak to má v "životě" hrozně těžké. O tomhle a nejen o tom, je seriál Dead like me, který jsem si zamiloval. A soundtrack je velmi příjemným mixem různých žánrů. Ale nejvíc mi učarovalala právě písnička od Metisse s názvem Boom Boom Ba.

A pro neznalé, přikládám klip udělaný právě z tohoto seriálu.



Boom Boom Ba :)

1 komentář:

@fialajakub řekl(a)...

Hmm, zajimavy tip :-). Zkusim si nekde sehnat nejaky ten dilecek a mrknout, i kdyz ted na to neni skoro cas. Ustredni melodie mne nadchla :_).