pátek 19. září 2008

Je mi zima, není to psina!

Zima letos přišla moc brzo.
Vloni touto dobou jsem si ještě užíval příjemného babího léta, sluníčko svítilo ... především ráno a do mých očí, takže jsem se nikdy pořádně nevyspal. A stupňů nad nulou bylo tolik, abych neměl pocit, že mi doma něco chybí. Tím něčím je topení. Ano! Již rok je můj byt, který obývám bez topení. Naštěstí nebyla loňská zima natolik tuhá, abych byl tuhý taky. Každopádně mne překvapily ranní, následně i celodenní teploty tak nízko nad nulou. Já chci nazpět léto, babí léto, mírný podzim ... hlavně ne zimu.
A nebo jinak ... CHCI NAJÍT NĚJAKÉHO REVIZNÍHO TECHNIKA NA PLYN! Ne kvůli nějakým postranním úmyslům. Ale hlavně a především pro vytvoření revizní zprávy pro plynárny, aby mohlo dojít k montáži plynoměru a já si mohl doma zatopit. Volal jsem už 3. Vzájemně si mne přehazovali, předávali kontakt na dalšího z nich a ten poslední mi řekl, že toho má teď moc, ať si zavolám někomu jinému.
Jak lukrativní práce ... tenhle revizní technik!

1 komentář:

Vojtěch Audy řekl(a)...

Tak zkus volat každý den, a uvidíš, jak se tě budou chtít brzo zbavit a udělají ti tu revizi. Nebo.... uplácej. :D Sice to není morální, ale pokud se chceš ohřát.... :)

Bych ti klidně půjčil přímotop, co je v pokoji pro hosty, ale... bydlíš moc daleko.

Držím palce.