středa 24. září 2008

24/9/2008

- návštěva revizního technika na plyn proběhla ráno a proběhla rychle, věcně a k mé spokojenosti. Teď jen počkám, než vyhotoví svou zprávu. Poté si domluvím "kominíka", aby se mi mrknul na kamna a mohl bych spokojeně a bezstarostně topit. Kéž by!
- namísto příchodu do práce bylo mé dopoledne již předem zarezervované pro vstupní školení pro nové zaměstnance. Školící místnost je v jiné budově na jiné ulici, která je ale blíž. Tajně toužím pracovat tam. Je to tam velké, majestátně se tyčící do oblak a jsou tam oddělení, která mají, když už nic jiného, tak lepší platové ohodnocení.
- kolegyně na školení dělala neustálý bordel, ale vždycky se to svezlo i po mě, protože jsem seděl vedle ní. Ale aspoň nám to uteklo. Přesto mi to školení přišlo zbytečné.
- bratr dokázal nemožné. Jeho poslední a jediné ultimátum na jeho hráčskou vášeň vzalo za své, když dnes obdržel doplatek své výplaty. A maminka splnila, co slíbila.
- dnes má moje maminka narozeniny. Náš společný hovor po telefonu byl smutný až slzavý. Těžko se mi přálo k tomuto jubileu, když jsem věděl, jak je nešťastná.
- a něco na odlehčení: od včerejška mám díky fotografickému umění kombajna nové fotky - upřímné díky a obdiv:)

3 komentáře:

Klaroušek řekl(a)...

Jéé , tvoje mamina má narozky stejně jako já :o)

depony řekl(a)...

sakra ... já věděl, že jsem na něco zapomněl ... se hrozně mooooc omlouvám, kočenko moje ... dostaneš pusu :)

Klaroušek řekl(a)...

Jééé, tak takhle jsem to vůbec nemyslela :o)