úterý 3. června 2008

Co se mi líbilo na AnimeFestu 2008?

Letos se na AnimeFestu promítalo a představilo celkem dost zajímavých snímků, které hromada lidí na jiném kontinentě než v Asii, respektive v Japonsku, nepochopí, nechápe a chápat nebude.
Ukázky ze seriálů, nějaký ten filmeček, přednášky, soutěž v cosplay (přehlídka kostýmů z jednotlivých animé filmů či seriálů - když dojdete oblečený jako nějaký váš anime-hrdina) a taky soutěž v AMV (Anime Music Video). A letos to vyhrálo dle mého skutečně pěkné "áemvéčko". Posuďte sami :)



A ze seriálů mě asi nejvíc okouzlil a pobavil Moyashimon - Příběhy z hnojárny. Nikdy jsem na hnojárně (Zemědělská univerzita:)) nebyl, navíc mě nebavila ani chemie, ani biologie, přesto jsem se u toho zasmál i poučil:) Je to seriál o klukovi, který se dostane na japonskou hnojárnu a má velmi zvláštní dar, už od malička vidí všelijaké bakterie a dokáže s nimi i mluvit. On to považuje za prokletí, jeho profesor za dar, který by bylo dobré využít.

Navíc nevidí bakterie jako nějaké mikroby a tyčinky, ale jako zvláštní postavičky, které diváka spíš pobaví než odpudí. Navíc jsou hrozně vysmátý a ukecaný:)) A vypadají nějak takhle ... :)

A úvodní znělka vypadá následovně ...



A pak mi řekněte, jestli ti Japonci vážně nejsou úplně praštění :))

3 komentáře:

supermax řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
supermax řekl(a)...

Ahhh! Kde jsem byl? Co jsem delal? Proc jsem tam nesel.. mam pocit, ze se mi zacina libit anime! Mazec! Skvely prispevek na blog, depiku :-).
Max

depony řekl(a)...

Hoj:) Noo ... to já nevím, kde jsi byl :) každopádně, když už dojedeš, tak se na nějaký anime mrknem, ne?:)))
Čus :)