pondělí 17. prosince 2007

Vítej praktický Ježíšku!

Ostatně, jako vloni, tak i letos jsem se rozhodl, že bych mohl Vánoce oslavit [ačkoliv to normálně nedělám] prakticky. Připadá mi to totiž hrozně praktické a invenční! Pravda je, že jsem sice nakoupil pro několik přátel naprosto zbytečné a nepotřebné věci coby malé pozornosti namísto klasických dárků, ale věc se má takto ... JÁ PROSTĚ NEMÁM NA VELKÉ UTRÁCENÍ! A pokud bych chtěl obdarovat všechny pro mne důležité lidi, tak by mi muselo stačit konto Billa Gatese a ještě by to bylo na pováženou.

Můj milý, praktický Ježíšku,

letos bych si pod vánoční stromek [raději umělý, nechť chráníme našel lesy] přál hromadu dárků, neboť jsem byl, dle mého skromného názoru, velmi hodný, poslouchal jsem své šéfy [téměř vždycky a téměř všechny], rodiče [s otcem se raději nevidím, abych se nedostal do střetu zájmů], rady starších lidí [které mi pravda hned druhým uchem utekly ven] a hodně hudby [to je jen takové doplnění]. Je mi jasné, že do nebíčka po smrti nepůjdu, ale i tak bych ocenil, kdybys vzal v potaz můj současný stav a zvážil všechna pro a proti ...
A zde je tedy seznam [není seskládaný ani abecedně, ani dle důležitosti - je poskládaný tak, jak mne zrovna napadl]:
2x stolní lampa [originalitě se meze nekladou]
dóza na granko [jsem úchyl na dózy:)]
nástěnné hodiny [sice je mám slíbené od Janiny, ale než se potkáme, obávám se, že už pro mne čas nebude relevantní a já pro čas zajímavý:)]
papuče na doma [vkusné:)]
pánev [abych mohl zdokonalovat své kulinářské umění, které je prozatím na bodě nula:)]
DVD
- Harry Potter 5
Kniha
- Harry Potter 7 v českém jazyce publikovaná [ynglyš iz sou dyfyklt]
- Mezisvět - Neil Gaiman
- Křehké věci - Neil Gaiman
- Kouř a zrcadla
- Neil Gaiman
- Američtí bohové - Neil Gaiman [nová nepatrná mánie jménem Gaiman :)]


A za to Ti slibuji, že se budu v příštím roce zase o něco víc snažit, budu se víc usmívat, méně zlobit, zkusím omezit lhaní jen na to nejnutnější a že si pořídím topení, aby mi nebyla doma zima.
A kdyby se Ti náhodou zdálo, že toho chci moc, věř, že druhou část mého nepříliš skromného wishlistu předám kamarádům a rodině. Takže vidíš, že Tě šetřím, jak to jenom jde:)

3 komentáře:

Bára řekl(a)...

Venuju ti na granko tu plechovku co mame na lednicce jestli chces :)

eM řekl(a)...

Já mám zase nutkání provést něco a těmi papučemi :o) :o)

Anonymní řekl(a)...

Proč mám pocit Mo., že v tom cítím jakousi zlomyslnost?:)))

Espoo, klíďo, každá plechovka se hodí ... :)