úterý 4. prosince 2007

Ke světlým zítřkům

Prožívám něco jako kompletní komplexní únavu. Dá-li se to tak nazvat. Psaní na blog mi teď dělá velké problémy, především ve chvílích, kdy zasednu k počítači. Ale jinak mi hlavou [při chůzi] neustále šrotují a tvoří se nové a nové nápady a náměty, kterými bych se mohl zabývat. Mám občas pocit, že můj mozek nyní funguje tak, že jakmile už jednou něco vymyslí, tak jen velmi matně se k jednou "objevenému" může vrátit a to ještě v těch světlejších případech. Působí to celkem blbě, v konečném výsledku, protože tím pádem nepíšu nic. Třeba diktafon by mi v tom mohl pomoci, jen jej mít k dispozici.
Začal jsem si sepisovat svůj seznam dárků. Netvrdím, že to budu chtít všechno k Vánocům. Stačilo by to krásně i k narozeninám, které mám necelý měsíc po narození Krista. Jakmile bude můj "wish list" kompletní, svěřím se s ním. Slibuji!
Děkuji všem zúčastněným za ochotu pomoci mi v nouzi s mým zesnulým adapterem. Naštěstí se objevil někdo, kdo mi zapůjčil částku poměrně vysokou ... 2000,- a já si za 1900,- koupil adaptér nový, lepší a taky ... větší. Přiznám se, že je velkej jak kráva, těžkej jak prase a hučí jak Niagáry. Ale funguje! A to je hlavní. Stále se držím svého přesvědčení, kterému už ale nikdo jiný bohužel nevěří, že nejsem závislý na počítači a internetu. Jen to potřebuji k práci a k životu. Co, kdyby mi třeba Ježíšek poslal email? Nebo mi napsal pan prezident, že mne potřebuje jako svého poradce? [vtip!]
V divadelním prostředí jsem teď trochu polevil. Vím, že je to o to víc ostudné, když jsem se dal na tu Divadelní vědu, ale není čas, nejsou "love" a je moc povinností. Takže z toho posledního, co jsem viděl, mohu citovat jen Britney goes to heaven Divadla Petra Bezruče z Ostravy, Doma u Hitlerů aneb Historky z Hitlerovic kuchyně HaDivadla a Lásky jedné plavovlásky Divadla Husa na provázku[kvůli podivně stavěným internetovým stránkám nelze dát odkaz na fotogalerii a ani na anotaci]. A v jedné větě to shrnu: Líbilo se mi to, až na pár "zcizováků", politických podtextů někde, kde to nemuselo být a několik hluchých a výrazně slabších míst. Jinak pohoda. A směle doporučuji.
Doma stále netopím. Pravda je taková, že pokoj je obrovský a zapůjčený přímotop zajišťuje pramálo tepla, které by mne udržovalo v životodárném stavu. A proto raději prchám pryč. Poslední týden přespávám u tety ... vracím se tam, kde je jednak teplo, ale taky mi tam uvaří něco dobrého. Chtělo to změnu, ta moje strava - pořád ty instantní jídla, to jednomu leze krkem po pár týdnech :) a nebo se konečně naučím vařit. Aspoň ten čaj a kafe :)

7 komentářů:

eM řekl(a)...

Teď si vezmi, co "chudáci" na koleji, kde často nic jiného než instantního nedlabou!!! Co myslíš, že se mi teď vaří v hrnci??? *smíííích*

Ovšem musím uznat, že zimou tu netrpíme. Včera jsem vedrem nemohla usnout. Radiátor šajnoval na čtyřku a ventilačka na mě pouštěla příjemnou zimu :o)))))

Třeba tě zahřejí... :o* :o* :o*

Anonymní řekl(a)...

no to jsi v tom svém novém bytě dlouho nevydržel. :-))) jak dlouho ti už nefunguje topení ? nemyslíš že už nejvyšší čas s tím něco dělat ?? :-) kdy ty se naučíš starat sám o sebe ? nejspíš nikdy

Deus ex machina řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

teda nechcu rejpat, ale anonymous ma recht :-(

Anonymní řekl(a)...

No Depony, ses rozmazlenej...

Anonymní řekl(a)...

a to jsou ti chudáci na intrech a kolejích taky rozmazlení, když jí instantní jídlo?:)
to je pak na tom světě takovech rozmazlenců :) no hnus :))

jsem mlsnej, nikoliv rozmazlenej :)
a v bytě bydlím dál ... jen se tam "bydlí" těžko. Topení mi nefunguje už od září ... a já bych s tím rád něco dělal, ale když mi chybí těch 10.500 :)) abych to mohl řešit :)

svíčkovou nejím, řízek jo, ale ekluje se mi syrové maso ... a riziko jím ... :) i těstoviny s nějakou boloňskou omáčkou ... :) a to si uvařit umím :)

navíc jsou některé mé "povzdechy" mírně nadnesené ... fakt neumřu hlady ... :) jogurty můžu jíst furt:))

Anonymní řekl(a)...

Nakonec budeš na bojové podmínky v novém bytě vzpomínat s nostalgickým úsměvem. Jako já na pizzu ohřívanou v toustovači a 14stupňů v nejteplejší místnosti.

Jinak první odstavec mi mluví z duše.