úterý 30. října 2007

photo in flagranti

ANO, je to tak! Byl jsem na Mezipatrech a nebyl jsem tam sám, garde mi dělal Jiřík. Na zahajovací párty, která byla v Red Catu, kam chodím tak často dobrovolně jako na pravidelné očkování, jsme se objevili kolem dvaadvacáté hodiny. Zpočátku to vypadalo, že jsme si spletli dveře, podnik či akci, neboť ačkoliv jsme nebyli první, byli jsme jediní zástupci mužského rodu. První dojmy tedy byly spíš nijaké, unavené a trochu otrávené. Kolem půlnoci se začali trousit další pártychtiví nadšenci, takže se to rozjelo. Já potkal několik známých, Jiřík se tam taky s někým pobavil, hlavně s Kombajnem [nebudu žárlivka:)] a ve dvě hodiny jsme prchli domů. Předtím však jsme neutekli objektivu fotoaparátu a tak jsme zvěčněni spolu v rudém prostoru Červené kočky. A jestli nám to sluší, to jest na Vašem posouzení ...

Jiřík a depka [© photo by Kombajn - baziho foťák]

12 komentářů:

@fialajakub řekl(a)...

slusiiiiiiiiii!!! :-D a moc! moc! moc! tak me mrzi, ze jsem si Vas nemohl prohlednout poradne zblizka a hlavne na zivo...

Anonymní řekl(a)...

Čéče, tady vypadáte, že máte stejnou barvu vlasů a přitom to tak néni. :-úsměv Ale hezký.

Bára řekl(a)...

Ja jsem je spolu nazivo videla, i kdyz mezi sebou meli vlastne pult od kasy v divadle :)
D: Fotka je fakt moc pekna a opravdu vam to moc slusi.

depony řekl(a)...

Tak vám děkuji za pozitivní ohlasy ... zkuste se ozvat taky někdo s negativním názorem ... ať to nevypadá blbě :)) [a ať mám co mazat:)]

Venda řekl(a)...

Jasně, že sluší. Už jsem Ti to taky povídal :) No a s negativními ohlasy se nikdo neozve, protože to prostě nejde.

eM řekl(a)...

Depko, máš nějak úsměv na křivo...


:o) :o) :o)

depony řekl(a)...

No ... mám ... páč mám křivou držku ... :) a co?:)

Anonymní řekl(a)...

Kdybych byl holka, tak bych tě sbalil :o)

Anonymní řekl(a)...

hele, depka, nesahej na nej. ten se libil mne ;-)

depony řekl(a)...

Mi se líbil dřív ... :) si nech Pepíčka :))

Anonymní řekl(a)...

Hele Depko, já bych řekl, že to je zrzavá co máš na hlavě .D

depony řekl(a)...

mě nenasereš ... nebo ne dneska :))