pátek 26. října 2007

Jeff Dunham's Achmed

Vzpomínám si na doby, kdy mne děsily loutky, protože jsem ve svém útlém věku zkoušel trumfnout svůj strach a sledoval "déčkový" [pro debily] horor na pokračování Dětská hra. Nenáviděl jsem všechno, co bylo větší než panenka Barbie a panáček Ken. Mé sestřenky měly doma velkou panenku, doslova pannu, s velkýma očima, které velmi připomínaly právě Chuckie. Postupem času jsem se ještě několikrát snažil překonat děs a hrůzu, což do dnešní doby považuji za hlavní problém. Natolik mne to všechno děsilo, že se bojím mrtvol, pavouků, panenek, nožů, popelnic, velkých igelitových pytlů, žiletek, srpů [s komunismem to nemá shodou okolností nic společného:)] a kos. Když jsem měl navíc ještě možnost vidět horor, kde vraždila břichomluvecká loutka - dodnes si vybavuji ty velké oči, které vypadaly násilně a vražedně, tu hubu coby klapačku, jak zlověstně něco žvaní ... brr ... zanevřel jsem na hračky. Až do teď ... Achmed - mrtvý terorista mě dostal ... SILENCE!!! I kill you! :))



Příjemnou zábavu :)

Žádné komentáře: