středa 1. srpna 2007

Jak bylo a bude

A máme tu nový měsíc! Při představě, že víc jak polovina dovolené je za mnou a že mne čeká už jen něco málo dní a nová divadelní sezóna je tady. Červenec utekl nějak hrozně rychle. Nechápu to. A v podstatě se nic moc nestalo...divadelní festival, flákárna, balení mých "pěti švestek", několik návštěv koupaliště na Kraví hoře, sehnání brigádky v kavárně, pokukování po fešném číšníkovi v Bakala. Myslím, že dovolenou bych si představoval trávit jinak. Pro příště. Už vím, jak nepromarnit volno.
Balení mých věcí zabralo a zabírá ještě pořád hodně času i prostoru, v podstatě by se to dalo shrnout do jednoho slova - časoprostoru. Nikdy bych nevěřil, že jsem za dobu mého pobytu u tety nashromáždil takové bohatství čítající nostalgické papírky, sešítky či různorodé věcičky, které mi jsou prakticky na nic. Besa na mě celou dobu nevěřícně koukala. Takže mi teď doma leží tři pytle zbytečností, které půjdou nejspíš s nostalgickou úctou do popelnice. Matně tuším, po kom bych tohle sbírání cetek mohl mít a je mi skoro do pláče. Maminka rozhodla, že mi pomůže se zařizováním bytu. To mě vyděsilo, ale nakonec jsem zjistil, že se bude hodit odborná rada a moje maminka má rád hromady na rozdávání a občas jsou i k věci :) Teď s ní řeším skoro všechno - výběr ledničky, mikrovlnky a nejspíš i zařízení kuchyňky a podobně. Stěhování začalo probíhat k 1.8., kdy jsem dostal klíče od "nového" bytu, několik instrukcí ohledně možností vybavení a už mám nastěhovanou matraci a jednu krabici s hromadou blbostí. Čeká mě hromada práce, abych se tam cítil dobře. A těch peněz za zařizování interiéru ... napadlo mě, že bych si v levém koutku [nehodlám tam pustit žádné EMO:)] zařídil takovou svou malou "čajovnu" - polštářky, koberec, nějakou menší vyvýšenou desku a je to. Důvod? Prozatím nevím, kde seženu stůl a židle. V tuto chvíli vlastním jen notebook, postel, kancelářskou židli a stolní lampičku, které zrovna praskla žárovka. Představa, že budu v novém bytě v noci potmě, mne nenaplňuje štěstím, takže musím sehnat novou žárovku. A nebo možná ještě lépe novou lampičku.
Abych si odpočinul od balení, byl jsem si sednout ve městě s Ivankou v Domě pánů z Kunštátu - ano, je to tam, kde dělám :)

Ivanka a já u piva a kofoly :)

Dnes mě pobavila moje "ségra" Hanička, když při příležitosti chystání cesty do Bulharska šla do směnárny vyměnit peníze a měnila české koruny za kuny. Když si pak uvědomila svůj omyl, byla hrozně smutná. Tak jsem jí zazpíval písničku od J.A.R. - "Bulharký prachy jsou levý, tetřeví táta to neví ...". Každopádně si to bude pamatovat. Nakonec jí to v jiné směnárně vzali a tak byla tratná jen 40,- Kč.
A chci poděkovat Klárce, která tu byla celý měsíc u své tety [která to oslovení nemá ráda] Nikol, že se mnou trávila tolik času a nezabila mě. Byl to hrdinský výkon :)

A ještě na konec dvě nové fotky [neoholené:)]

1.
2.

A ani se neptejte, kde jsem to fotil :))

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

na hajzlus to fotil. hehe

depony řekl(a)...

jsi nejlepší ... :)) jojo ... v práci :))

Anonymní řekl(a)...

Tak to se na ten tvuj bytecek tesim jeste vic, kdyz se ti do zarizovani pustila maminka:-) Pa, fesaku, uvidime se za 14 dni...

Anonymní řekl(a)...

Nehol se, sluší ti to!

Anonymní řekl(a)...

Fešááááák. :D

Klaroušek řekl(a)...

Nemáš zač děkovat :o) Jsem s Tebou ten čas trávila ráda a už smutním,jelikož doma je nuda :o(

Anonymní řekl(a)...

novej byteček ? kdybys potřeboval plakát, nějakej ti dlužím ;-)

Anonymní řekl(a)...

Bendere, děkuji :) ale růžový plakát nechci :))