neděle 17. června 2007

Tak ta Praha ...

Uznávám, že můj příslib informování o tom, jak bylo, je a bude v Praze nakonec dopadl neslavně. Bůhví, kde tomu všemu je konec. Vězte však, že jsem se měl skvěle. Hromada setkání, několik starých známých, domluvené srazy, náhodná střetnutí, nezvykle velké množství kávy [především frappé, pi*o! - ustálené slovní spojení - jistý jedinec ví:)], z kofolového krále se stal na několik dní král fantový, pochodil jsem celkem velkou část Prahy, navštívil Národní muzeum, byl na jedné návštěvě, dvakrát jsem provedl sociologický výzkum pražských buzinců [výsledky jsou ve druhém případě poměrně hodně brutální], jedl v několika restauracích, poměrně málo ve fast foodech, sjel mnohokrát eskalátory v metru a spal po skromnu. Jsem chudší o nevyčíslitelnou částku na účtě, ale je to spíš dáno tím, že prostě netuším, kolik peněz jsem mohl vlastně utratit, než že by to bylo tak drsný. Tak tohle všechno je ve stručnosti můj prodloužený víkend v hlavní městě České republiky.
Všem, kteří si na mě udělali čas, děkuji a líbám na čelíčko, na tvářičku a nebo na hubičku [dle chuti a možnosti]. Ti, co neměli čas, se nemusí bát, já do Prahy pojedu zase. Vážně! Máte se na co těšit. Chci ještě poděkovat mému hostiteli, že mne ubytoval, poskytl základy slušného přežití, půjčil na několik hodin klíče, abych mohl být samostatnou "jednotkou".

A předsevzetí do budoucna - projít víc historické centrum, mrknout do muzeí, navštívit další známé, které zanedbávám a vyvarovat se zaláskování v tomhle štatlu.

PS: V sobotu v noci jsem ve Valentinu potkal [ i když to není k chlubení a já se nechlubím, ale vlastně stěžuji] Martina Hranáče, který svou zženštilou extravaganci prezentuje nejen na veřejnosti heterosexuální, ale i homosexuální. Tudíž jeho spoře oděné tělo odhalovalo vše nebýt značkových boxerek a koženého obojku na krku. Uznávám, že v tom podniku bylo teplo [a nebylo to jen nadměrnou koncentrací gayů], ale jak se říká u nás na Moravě - "odcamcať pocamcaď".

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ty ses odvážil do Valentina? já bych se tam bál zohnout :D i když, pokud bych opět bydlel v Praze, asi bych se taky spoře oblíkl a šel se tam předvádět :)

Lord Sutech