středa 27. června 2007

Photostory1

V sobotu jsem byl na jedné akci. Taková větší záležitost ve stísněných prostorách sklepení pod Masarykovou, tudíž nebylo moc místa, ale hodně lidí. Bylo horko, dusno, následně skoro nedýchatelno a tak došlo k masovějšímu odhalování těl, která, ruku na srdce, mnohdy měla být zahalena víc než monstrance ve svatostánku. Každopádně jsem tam strávil celkem dlouhý časový úsek, potkal mnoho známých, s některými jsem si povídal, na jiné se usmál, ale většinu jsem raději nevnímal, protože ony vražedné pohledy nestojí moc za shlédnutí. Jméno "depony" má v tom "queer" světě asi podobnou oblibu jako třeba George Bush na Východě. Přesto jsem se bavil. A tady je něco málo k vidění :)

S Pájou a bazim jsme se sešli u jednoho stolku, abychom se mohli vyfotit. Snažil jsem se tvářit decentně. Nevyšlo to! :)

Pája odpadl a baziho to evidentně naštvalo. A mi nezůstalo nic jiného než škleb :)


Když mě opustil i bazi, naštval jsem se já. Ani znovuobjevený Pája nevzbudil v nasraném depkovi úsměv :))

Jenže potom se objevil kombajn, který mě doslova vyděsil. Vypadal démonicky :)

A já z něho dostal posttraumatický šok! Tohle už víckrát nechci zažít! :)

Nakonec jsem se uklidnil a našel vnitřní klid. Ten latentní výraz nechápu, kde se vzal! :)

Tak tohle všechno se mi přihodilo [možná v jiném časovém sledu] v Red Catu, kde jsem pil juice, vodu, povídal si a plánuji, že se tam zase nějakou chvilku neukážu, abych se moc neprofláknul :) V tom Brně se všechno hrozně rychle roznese :)

Žádné komentáře: