středa 13. června 2007

Marlenka, Afrika a Praha

Úterní odpoledne jsem se vydal do Shopping parku pohledat stánek s Marlenkou. Upřímně, vyšetřit si čas na to, abych jel někam, kam normálně mé cesty nevedou, byl nadlidský úkol. Povedlo se jen díky tomu, že se nad Brnem objevil mrak, který nezaručoval slunící situaci a tak mne odradil od návštěvy koupaliště a tak jsem směle vyrazil za nákupy. Mise úspěšně splněna plus navíc bonus, kdy jsem procházel náhodou Datardem a objevil v koši s DVD [má velká slabost] několik kusů, které zaujaly mou mysl natolik, že jsem neodolal a koupil si je. Má DVD-téka se tedy rozšířila o Kill Bill, Kill Bill 2 a Sin City. Šest stovek v háji, ale ten pocit naplnění stojí za to. S Marlenkou jsem pak zamířil na pozvanou večeři k ségře, která přichystala její skvělé lasagne. Poté se servírovala Marlenka, jahodový juice se šlehačkou, vodní dýmka a mezitím se to všechno zajídalo jednohubkami. Úžasný večer.

Dnes jsme odpoledne zašli s Haničkou a Barčou na výstavu Afrika - Divočina v srdci, která se koná v Křížové chodbě Nové radnice. Kromě barvami kypících fotografií jsme shlédli i video z raftového "výletu" z Etiopie a usoudili, že tenhle adrenalin si můžeme odpustit. Vzpomněl jsem si na egiho lákání do přírody pod širé nebe a uznal, že tohle bych asi ještě zvládl. Každopádně jsme odcházeli z výstavy plni dojmu. A směle ji doporučuji všem :) Jako bonus jsem dostal jedno číslo časopisu National Geographic s nádhernou mapou USA [ačkoliv tuhle zem nemám rád politicky, geograficky už je zajímavější].

Pár fotek z výstavy ...

Zítra mne čeká ve 13 hodin snad poslední [ale v podstatě první] stání u soudu ohledně problému Tomáš Suran a Eurotel. Je mi asi jasné, že jedno slyšení asi nic nevyřeší, ale tak rád bych tomu věřil. Hlavně doufám, že to nebude na moc dlouho, protože v 17 hodin mi odjíždí od Grandu autobus do Prahy, kde jak doufám, prožiji klidný, ničím a nikým nerušený odpočinek a hlavně ... vypadnu na pár dní z Brna - to mi pomáhá. Ačkoliv Brno miluju, je potřeba v rámci udržení zdravé hladiny šílenství opustit místo "trvalého" pobytu, aby nedošlo k případné ponorce. A já ponorky moc nemusím :) Navíc shodou okolností je v Praze v sobotu 16.6. Muzejní noc. Jupííí! Mějte se tu hezky ... :) V neděli jsem v Brně jako na koni a vrhám se okamžitě do pracovního procesu, začíná nám Festival kabaretu. Musím nabrat hodně energie ...

Žádné komentáře: