středa 20. června 2007

Hukot! :)

Ty kráso! To je jako vážně hustý!
Právě mne přivítal český manuál tohoto blogu. Jen tak ... z ničeho nic. Už nemusím každému, komu zakládám nový blog na bloggeru.com vysvětlovat, že setting je nastavení a post je příspěvek. A hromadu dalších drobností, u kterých se člověk zasekne v zápalu vysvětlování.
Každopádně mě to překvapilo a to velmi mile. Tudíž teď už i já budu vědět, co je co [i když v technických věcech se stále cítím být nováčkem a rozhodně mi tahle funkce není a nehodlám ji měnit :)]. Ono to vypadá blbě, když pak na ty ještě méně chápavé hrajete chytrý, že víte, co a jak a pak se ukáže, že oni blbé jenom hrají a vy jste v tom případě za totálního idiota :))
Díky bohu, že se mi to stalo jen párkrát :)
Každopádně, pokud byste rádi měli blog, nemohu jinak, než doporučit právě Google a jeho blogové doupě s názvy http://jméno.blogspot.com .

Žádné komentáře: