pátek 1. června 2007

Heroes-mánie

Netuším, nakolik jsem v tomhle směru včas informovaný, ale objevil jsem něco, co jistě ocení fanoušci poslední dobou velmi proklamovaného seriálu, jenž dle všeho má mít v dohledné době [možná už na podzim nebo příští rok na jaře] možnost se prezentovat na české televizním kanále Primy. Obávám se, že pro mne by sledování seriálu v televizi ztratilo své kouzlo, přeci jenom už to mám celé za sebou v původním znění a nechtěl bych zažít to hořké zklamání z dabingu.
Jasně, jde o seriál Heroes [kdybyste to doteď nepoznali :)]. A do virtuálních rukou se mi dostala Heroes wiki[pedia]. Cokoliv jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat, to vše máte zde. Je fajn, že fanouškové televizních seriálů jen nesedí u televize, ale jsou i invenční. Takže směle do brouzdání po tomhle zajímavém webu plném informací.

Žádné komentáře: