úterý 22. května 2007

Ztracené znovu nalezeno

Doma se poslední dobou nic neděje. Začíná mě to nudit. Stále stejné věci, práce, debata o práci, debata o rodině, zjišťování, kdy byl pes naposledy venku. Nic víc. A dneska ráno to přišlo. Konečně! Jako rána z milosti. Bratr někde ztratil své klíče. Já vím, že to není nic hezkého, ale po dlouhé době se řešilo něco vážnějšího než jen již jednou zmiňované problémy. Řešilo se něco aktuálního, něco závažného [neustále nad naším bytem visela hrozba možného vykradení]. Upřímně?! U nás není co ukrást, jedinou cenností je můj notebook, který si beru s sebou do práce. Ráno tedy bratr prohledal celý byt, předtím se mi stihl pochlubit svých novým a chutným bílkovino-proteinovým nápojem, kterého mi dal ochutnat [přirovnal bych to k Ultra Fit'n'Slim, či jak se jmenovala ta sračka, co ji propagovala pohublá Halina - mimochodem celkem drsný fantasy]. Klíče nenašel, ale musel do práce. Zaúkoloval mě prohlídkou bytu a hledáním. Za hodinu volal a zjišťoval stav situace. Klíče nenalezeny. Po půl hodině volala maminka a velmi naléhala, abych klíče našel a jestli jsem je někde neobjevil [připadal jsem si jak debil]. Zklamal jsem její očekávání, protože klíče byly k nenalezení. Odpoledne se nakonec ukázalo, že teta klíče vyhodila do odpadkového koše. Omylem, samozřejmě!
Posledních osm telefonátů mezi mnou a tetou mělo jediný informační ráz: "Ahoj, dojela jsem domů, jsem zničená. Kdy byla "čuba" venku?" Odpovím, ať jsem kdekoliv, položím telefon a zase se věnuji rozdělané práci či rozprouděné debatě. Je to únavné, otravující a degraduje mě to na nějakého psího "ópéra". A to fakt nemusím!

Všechno časem prochází změnou, tudíž jsem se rozhodl i pro výměnu mého "pozadí" na notebooku. Mé fanouškovské sklony k seriálu Heroes nejspíš nikoho nepřekvapí, všichni o nich víme. Tudíž hádáte správně, že jako "tapetu" jsem zvolil pro tentokrát motiv z tohoto seriálu, který pro mne dnešním večerem končí, alespoň první série. Bylo to strhující, úžasné i smutné. Ale jestli se těším na sérii druhou, to nevím. Přeci jenom mi tam bude pár lidiček chybět.

My Heroes ... končí [alespoň pro teď]

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

SAKRA, že já to čtu. Jak několik lidí chybět!!! Musíš prozrazovat:-(?:-P

Anonymní řekl(a)...

A kdybych Ti ještě řekl, že právě z tohoto obrázku jsou to tři, kdo zemřou, to bys byla asi pěkně nakrknutá, co?:)
Jinak se omlouvám ... jsem hnusný spoiler :))