sobota 12. května 2007

Mobil Nokia 2610

Trochu nepředvídatelné jednání z mé strany v dnešní velmi aprílový den. V doprovodu Jítušky, se kterou jsme potkali několik známých [má pověst jedince ze sexuálně-orientované menšiny utrpěla další šrám:)], jsme se zastavili v několika obchůdcích, a já jsem tamhle o nehezkých 2300,- Kč chudší. První, plánované, bylo na řadě solárium, kde po mě chtěli 600,- Kč na permanentku, zbytek částky, tedy 1700,- Kč jsem vrazil do "nového" mobilu Nokia 2610. Důvod? Líbil se mi. Je jednoduchý, hezký, dobře se mi s ním píše a nebude zcela nesmyslně fotit tmu v tašce nebo kapse jako to přiblblé "véčko" Samsung X460 [nic mě nerozčilovalo víc než zvuk "focení", když jsem ten mobil hledal třeba v tašce a nenacházel! Tehdy si mobil "vyslechl" takových invektiv!]. Po dvou letech jsem tedy vyměnil poslední mobil jiné značky než Nokia za Nokii - takže mám teď v državě Nokie tři - 6230i, 2610 a 3510i. Výhodou, na kterou jsem přišel až zpětně, je fakt, že u toho nového mobilu lze posílat SMS "cílené skupině" kontaktů. Což je přesně to, co jsem potřeboval.

A tohle je můj nový mazlík [Nokia 2610] ... není roztomilý? :)

16 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty by jsi potřeboval úplně jiného mazlíka :P nemyslím teď toho co taky vibruje :D

Lord Sutech

@fialajakub řekl(a)...

gratuluji ke koupi!! doufam, ze ti dobre bude slouzit:) kazdy kdo podporuje znacky, ktere podporuji muj projekt, bude mnou take podporen:))

depony řekl(a)...

Ad Lord Sutech: Naprosto nechápu, jakého úplně jiného mazlíka bych potřeboval. :) Vysvětli :)

Ad Max: Ale no tak ... :) Nevím [už zase něco nevím? sakra!], o jaký projekt jde, ale dělat takhle skrytou reklamu, to mi připadá čudné :)
A zatím slouží mobil dobře ... :) podařilo se mu mě vzbudit [i když vyzvánění spíš způsobilo šok, že mi volají z práce, že jsem zaspal:))]

@fialajakub řekl(a)...

ale joooo, vis o jaky projekt jde... porad jde o jeden a ten samy projekt:D a skryta reklama? to byla spise kryptoreklama, vzdyt jsem ani nerekl o jakou jde znacku, ani o jaky jde projekt;)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Depony, též gratuluji ke koupi, a chci se zeptat, díky tomu, že začínám být na vozíčkáře poměrně hodně aktivní, potřebuju v telefonu kalendář s uložením krátké poznámky, co ten den vlastně mám. Má tedy Nokia 2610 kalendář?

Anonymní řekl(a)...

ale ty víš ;) a, ehm, taky na tebe jde jaro? :D

Lord Sutech

depony řekl(a)...

zúčastněné reakce :)

ad Max: Já vážně nevím, o který projekt jde:) [ve svém vlastním zájmu mi ten projekt ani nepřipomínej:) dík].
A šlo o skrytou reklamu [kryptoreklama je taky skrytá:)] právě proto, že jsi ani neřekl, o jakou značku či projekt jde:) my, zainteresovaní víme :)

ad Vypravěč: Tenhle můj nový mazlík má kalendář v sobě integrovaný:) i nějaké poznámky :) myslím, že pro ten základ je super:) zkus si to :) uvidíš :) v obchodě by Ti měli poradit i víc:)

ad Lord Sutech: Vážně nevím :) je léto, teda skoro ... a tak se mozek občas zavaří ... a proto se ptám:)) A na mě už jde léto ... Ty máš furt jaro? :))

@fialajakub řekl(a)...

rozhodne by me nenapadlo ti neco pripominat, k tomu mas prece kalendar s poznamkami ve svem novem mazlikovi;) a co se tyka te kryptoreklamy - chtel jsem naznacit, ze byla skrytejsi, nez-li jen skryta, procez to skoro nebyla reklama, ale skript:)

Anonymní řekl(a)...

Do skriptu mne netahej :) tomu nerozumím :) Tam se cítím na velmi nejistém povrchu ... a já mám raději jistou půdu pod nohama :)
Ty jeden fosile a kryptofašisto :))

@fialajakub řekl(a)...

ja te nikam netaham:)) jen jednou v zivote jsem te nekam zatahl-- a myslim, ze se ti to docela libilo;-)
jisty nebo nejisty povrch? jsem snad povrchni? nikoliv jsem pudni typ:D mou nejoblibenejsi je cernozem;o)
na zaver, fosile? nevim co to znamena a jeste mne to urazi!!

depony řekl(a)...

jsem rád, že pojem kryptofašista Ti nemusím vysvětlovat :))
A k tomu fosilovi :) zkus slovník cizích slov, milý Lojzo :))

jojo .. půdní typy jsou fajn ... třeba žížala, ta hnojí půdu :)) a provětráváji :) hrozně důležitá činnost:)

@fialajakub řekl(a)...

depco, vazne si myslis ze bych mohl nevedet, co znamena kryptofasista nebo fosil??? nebud Emil;D
jj, zizala je fajn:) a btw. vis, ze kdyz jsi pretrhnes na pul, vzniknou dve??:)))

Anonymní řekl(a)...

Nevražděte žížaly, když je přervete napůl, přežije jen jedna.. ta s opaskem.
Já chci taky nového "mazlíka".. ale.. mobil je spíše mým nepřítelem, pořád jen otravuje, chybí mu šťáva a kredit a já nevím, co všechno. Taky mi sem tam někdo volá a od té doby, co mám úchylně (a proti své vůli, to podtrhuju!! :)) "mazlíky" dva, nevím, jak je do kapsy poskládat :))
Jinak Nokia je i mou oblíbenou značku, ale poslední dobou nemá za přijatelnou cenu kvalitu a funkce, které bych já požadovala.. :(

Anonymní řekl(a)...

A ještě jedna poznámka.. víš, že solárko je nezdravé a jen tě přibližuje k rakovině kůže a tedy do hrobu? Ono ten tvar rakve asi nebude jen tak pro nic za nic.. :)

Anonymní řekl(a)...

Nic moc:-)

depony řekl(a)...

nellas: jak říkám, na něco umřít musím:) a vím, že slunění se v "rakvičce" není zrovna to nejlepší:))

Toune: Ty jsi držka :)) je hezkej, jednoduchej a vydrží :)